جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دکتر محمدباقر قالیباف

حوزه/محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بار دیگر و این بار برای شرکت در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به قم سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه به‌منظور دیدار با مراجع عظام تقلید و علما به قم سفر کرد.
وی در این سفر با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار آیت‌الله حسینی بوشهری بر اهمیت تعامل مجلس شورای اسلامی با جامعه مدرسین اشاره کرد و گفت: قطعاً حضور شما در جلسه هفتگی جامعه مدرسین که روزهای جمعه برگزار می‌شود می‌تواند اثربخش و مهم باشد و اعضای محترم جامعه مدرسین نیز خواسته‌ها و دغدغه‌های خودشان را بیان کنند.
محمدباقر قالیباف نیز ضمن قبول دعوت آیت‌الله حسینی بوشهری برای حضور در جلسه جامعه مدرسین، اظهار داشت: قطعاً برنامه‌ریزی می‌کنم تا ان‌شاءالله در دو ماه پیشرو در یکی از جلسات جامعه مدرسین شرکت کنم.
وی همچنین مراجع عظام تقلید و علما را گنجینه‌های گران‌بها عنوان کرد و ابراز داشت: همواره در طی این سال‌ها بر این مهم تاکید داشتم که هر ۶ ماه یک‌بار برای ارائه گزارش و بهره‌مندی از رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما به قم سفر کنم اما در طی دو سال اخیر شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دیدارها این توفیق از بنده سلب شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسرافیل IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    0 0
    چرا وضعیت دندانپزشکی و حل نمی‌کنید چرا بیمه نمی‌کند با یک بیمه چرا ا ما جانبازان هیچکدام بالای سرمست سال دندان نمون همه خراب نصفش نیست و ها کذا چرچرا چرا حقوقمان معوقعاتمون داده نمی‌شود چ ا حق حقوقمان سالهاست مانده چرا یه ماشین هیچی ندا ییم از یک ورزشکار دراین مملکت کم ارزشترییم