پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی محمد اسحاق فیاض

حوزه/ دکتور عادل هاشم مسئول پرونده سلامت حضرت آیت الله محمد اسحاق فیاض از مراجع نجف اشرف از اتمام معاینات معظم له به دست پزشکان عراقی مقیم در لندن خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دکتور عادل هاشم مسئول پرونده سلامت حضرت آیت الله محمد اسحاق فیاض از مراجع نجف اشرف از تکمیل و اتمام معاینات و تجزیه و تحلیل نتایج آزمایشات معظم له به دست پزشکان عراقی مقیم در لندن خبر داد.

وی افزود: پزشکان جلسه گسترده ای را تشکیل داده و نتایج معاینات آیت الله فیاض را بررسی کردند و بحمد الله نتیجه آن خوب بود و وضعیت سلامت معظم له طبیعی است و به درمان بیشتر یا جراحی نیاز ندارند.

هاشم بیان داشت: تمام این ها نتیجه لطف خداوند متعال در این روز های مبارک ولادت نبی اکرم (ص) و تلاش های پزشکان عراقی و دعای مومنین است. از درگاه الهی سلامت و عافیت همگی را مسئلت می جوییم.

شایان ذکر است که آیت الله محمد اسحاق فیاض چند روز پیش برای انجام دوره درمان به لندن پایتخت انگلیس سفر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خادم IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    2 1
    اگه یه ادم فقیری هم بود المان میبردنش یاقبرستان
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 3
    امید واریم که خدای تعالی هر چه زودتر سلامتی را به این مرجع عالیقدر و بزرگوار بر گرداند . ضمناََ توجه آن عده از برادرا ن عزیزمانرا هم که در رد طب جدید گاهی مطالبی را بیان می کنند به این نکته جلب می کنم که بخاطر مبارکشان بسپارند ما هم با ید با تأسی از علماء بزرگوار و مراجع عالیقدر مان از حمایت های بیهوده و باطل دست بکشیم و باور کنیم که خردمندان اسلام را از این پرچمداران اسلام می آموزند ، پس خود را خسته نکنیم . مسلماََ این مرجع بزرگوار و عظیم الشّأن برای معالجه به طبیب جدید در لندن آری در لندن رجوع کرده اند . موفقیت این برادران عزیز را هم از خدای تعالی خواهانم . با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی .
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      2 5
      رد هر دو مردود است. بایستی انواع طب قدیم و حدیث در دسترس مردم باشد تا بتوانند از هر کدام در زمینه ای که موفقیت بیشتری دارند استفاده ببرند.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    2 2
    با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس جان عزیزم فرمایشتان بسیار متین است وتذکرتان لازم بوده است . از بابت این توجه و تذکر خوبتان ، سپاسگزارم . ان شاءالله موفق و مؤید و سربلند باشید .با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
  • امیر US ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 1
    لندن مقدس؟!!!!!
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      0 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی جناب آقا امیر خوب و دوست داشتنی خودمان ، خدمت با سعادتتان عرض کنم ،چون در جاهای دیگر نظر های خوب و زیبای حضرتعالی را دیده ام ، میدانم که با حسن نیت این سخن را فرموده اید و خدای نا خواسته قصد عناد و لجبازی ندارید ، بهمین جهت علاقه دارم اگر مطلبی رامستدل بیان کنیم ، قربان شما بشوم هر شنونده یا خواننده ی عاقلی آن را قبول می کند . در جائی یکی از دوستان در پاسخ به پرسش کسی نوشته بود :« چوحجت نباشد دژم خوی را __به پرخاش در هم کشد روی را __شاید جنابعالی نیز در همانجا این بیت را ملاحظه فرموده اید . بنده ی حقیر فرمایش ایشان را به این صورت نوشتم :« پوحجت نباشد دژم خوی را __به پر خاش در هم کشد روی را __ گهی نیز پر از خون کند جوی را __به آتش کشد برزن و کوی را __ فدایت شوم خدای نا کرده ما که دشمنی با برادران و عزیزان خود نداریم ، تازه اگر بفرض دشمنی هم میداشتیم باز هم لازم می بود در گفتار مان به حضرات معصومین علیهم الصلوة و السلام و حضرات علماء عالیقدر خودمان تأسی کرده وبا استدلال مطلبمان را بیان کنیم و هر گز اجازه ندهیم که شیطان صفتان با بهانه های گوناگون خصوصاََ با تظاهر به اسلام فریبمان داده و در بین ما تفرقه ایجاد کنند . خدای تعالی حفظتان کند و خیر دنیا و آخرت به شما بدهد . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .