جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وحیدی

حوزه/ وزیر کشور با تاکید بر اینکه در برش استانی به دنبال احیای اعتماد عمومی هستیم، گفت: اگر خدای نکرده در جایی اعتماد مردم آسیب دیده است، باید برای جبران و سامان بخشیدن به آن تلاش کرد و لحظه‌ای غفلت در این مسیر جایز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار احمد وحیدی وزیر کشور، شب گذشته در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص)، با تقدیر از فعالیت‌های شاهرخی، استاندار سابق همدان اظهار داشت:  تفاوت نظام دینی با دیگر نظام‌ها در این است که افراد در این نظام برای خود چیزی نمی‌خواهند بلکه تلاش آنها برای خدمت صادقانه به مردم است.

وی به معرفی علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار جدید همدان پرداخت و گفت: آقای قاسمی جز رزمندگان و آزاده‌های عزیزی است که پس از جنگ و دوران اسارت در مسئولیت‌های مختلف و مهمی در حوزه وزارت کشور مشغول فعالیت بوده و امروز سکان دار مسئولیت استانداری همدان خواهد بود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه استان همدان نقطه‌ بسیار کلیدی در غرب کشور و مهد عارفان و علمای بزرگان است، گفت: اینکه همدان مهد تمدن بوده و تمدن‌ساز است و در آن شهدای بزرگی چون شهید همدانی، شهید حاجی بابایی و شهید چیت سازیان زندگی می‌کردند تاکیدی بر این موضوع است که این خاک، خاک زرخیزی است.

وی با بیان اینکه  خدمت به مردم شیرینی خاصی دارد، گفت: استاندار همدان باید این فرصت را غنیمت بشمارد و برای خدمت رسانی به مردم این خطه با تمام وجود تلاش کند.

وحیدی با اشاره به اینکه در دنیا حرف از اسلام و اهل بیت(ع) است، یادآور شد: در دوره جدید که باید با تمام وجود آن را شروع کنیم، سخن گفتن از ناامیدی و اتکای به غیر، جایی ندارد و آنچه مهم است، حرکت بر مسیر نگاه توحیدی و اتکال به خداوند است.

وی با تاکید بر اینکه در برش استانی به دنبال احیای اعتماد عمومی هستیم، خاطر نشان کرد: اگر خدای نکرده در جایی اعتماد مردم آسیب دیده است، باید برای جبران و سامان بخشیدن به آن تلاش کرد و لحظه‌ای غفلت در این مسیر جایز نیست.

وزیر کشور با بیان اینکه در جامعه خموده و بی اعتماد نمی‌توان حرکت کرد، گفت: امروز نیازمند راه اندازی جنبش جدیدی با حرکت بر محور مردمی بودن و تقسیم احساسات، عواطف و شادی‌ها با مردم هستیم.

وی تصریح کرد: در این مسیر نمی‌توان هم به خداوند اتکال کنیم و هم به کفار متکی باشیم، بلکه در این مسیر باید ضمن اتکال به پروردگار، بر توانمندی‌های خود توجه داشته باشیم و اعتماد و انگیزه‌های آسیب‌دیده مردمی را ترمیم کرد.

وحیدی با تاکید بر اینکه شرط پیروزی در این راه، حرکت بر مسیر توحید است، یادآور شد: با حرکت پرشتاب مبتنی بر توکل به خداوند و با استفاده بهینه از ظرفیت‌هایی که در سراسر کشور موجود است، می‌توانیم جزو ۱۰ اقتصاد برتر دنیا در عرصه اقتصاد باشیم.

وی با اشاره به اینکه با تنبلی و سستی، نمی‌توان به اهداف موجود دست پیدا کرد، اظهار داشت: گاهی اوقات ممکن است مردم از برخی مسائل دلخور باشند، اما این وظیفه و هنر استاندار است که با میدان‌ داری و داشتن روحیه و پشتکار عالی، مشکلات را پشت سر بگذارد.  

وزیر کشور با بیان اینکه امروز همه وظیفه دارند تا برای رفع مشکلات و تحقق اهداف با تمام توان حرکت کنند، ابراز کرد: استاندار به عنوان نماینده عالی دولت وظیفه دارد تا بستر این حرکت اساسی را که بر پایه حضور جوانان مومن انقلابی است، فراهم کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha