جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: تقویت اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی، راه مقابله با حاشیه‌سازی و کینه‌توزی‌های دشمن مشترک اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۰۱ واحد مسکونی ویژه محرومین که هم‌زمان با هفته وحدت و با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای تلفیقی اینچه علیا بخش مرکزی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد، بر هم‌افزایی دستگاه‌ها در ساخت مسکن محرومان و حذف خانه‌های خشت و گلی تأکید کرد.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت نبی اکرم (ص) با اشاره به برادری شیعه و سنی و اتحاد آنان در پیروی از ارزش‌های دینی، افزود: امروز اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی راه مقابله با حاشیه‌سازی‌های دشمنان است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: تقویت اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی، راه مقابله با حاشیه‌سازی و کینه‌توزی‌های دشمن مشترک اسلام و مسلمین است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیامبر (ص) حق عظیمی بر گردن ما دارد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما نیز ریشه در حرکت نبی اکرم (ص) در دفاع از حقوق محرومان دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با تقدیر از مشارکت کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در شروع به کار ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی ویژه محرومان، افزود: ساخت مسکن ویژه محرومان، اقدام و فعالیتی ارزشی در راستای حفظ شأن و جایگاه مددجویان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، به حذف خانه‌های خشت و گلی منازل محرومان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه خراسان شمالی استانی زلزله‌خیز است؛ ازاین‌رو هم‌افزایی دستگاه‌ها در مقاوم‌سازی مسکن محرومان و حذف خانه‌های خشتی و گلی، امری ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha