جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مروی انتصاب تولیت جدید آستان علوی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، انتصاب «سیدعیسی محمد صالح الخرسان» را به عنوان تولیت آستان مقدس علوی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، انتصاب «سیدعیسی محمد صالح الخرسان» را به عنوان تولیت آستان مقدس علوی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای سیدعیسی محمد صالح الخرسان(دامت توفیقاته)

تولیت محترم آستان مقدس علوی

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته‌ی جنابعالی را به سمت تولیت آستان مقدس حضرت علی علیه‌السلام صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بارگاه مطهر حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام همانند جواهر در جهان اسلام می درخشد و سالانه میلیون ها عاشق و دلداده به این بزرگ مرد تاریخ اسلام را به میعادگاه عشق و دلدادگی، نجف اشرف می کشاند که توفیق خدمت به زائران این بارگاه ملکوتی نعمتی عظیم و شایسته‌ی شکرگزاری به درگاه الهی است.

آستان مقدس علوی دارای ظرفیت های عمیق فرهنگی و علمی با پشتیوانه عظیم مرجعیت و حوزه علمیه نجف است که می تواند با هم افزایی و تعاملات بیشتر با بخش های فرهنگی، علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی زمینه اثرگذاری بیشتر در جهان اسلام را فراهم کند.

اینجانب در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام توفیقات روز افزون شما را در تبیین و ترویج دریای بزرگ آموزه های اخلاقی و دینی حضرت علی علیه السلام، خدمت شایسته به زائران و مجاوران آن مضجع شریف و بهره‌مندی از روحانیت آن خورشید فروزان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha