سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سرهنگ سعید شعبانی

حوزه/معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور دانش آموزان در نماز جمعه، اجرای پویش هایی در فضای مجازی و کانال شاد تحت عناوین «نوجوان پلاس» و «دنیای بدون استکبار» از ویژه برنامه های شاخص در هفته بسیج دانش آموزی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سرهنگ سعید شعبانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان پرداخت.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این نشست خبری اظهار داشت: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در سطح استان کردستان برگزار می شود.

شعبانی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ها در قالب ۲۰ عنوان برنامه برگزار می گردد، افزود: از مهمترین این برنامه ها می توان به رونمایی از تندیس شهید رضا خدامرادپور، سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز، برگزاری یادواری شهدای دانش آموز و... اشاره کرد.

 شعبانی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی توزیع بسته های معیشتی در بین دانش آموزان می باشد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته بسیج دانش آموزی ۲۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون تومان بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود. همچنین ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش تقریبی ۸ میلیون تومان و نیز ۵۰ دستگاه تبلت به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان در این هفته بین دانش آموزان مستحق توزیع می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه برخی از برنامه های ویژه هفته بسیج دانش آموزی در فضای مجازی و بخشی نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

شعبانی به این برنامه ها اشاره کرد و بیان داشت: حضور دانش آموزان در نماز جمعه، انجام پویش هایی در فضای مجازی و کانال شاد تحت عناوین «نوجوان پلاس» و «دنیای بدون استکبار» از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان کردستان خواهد بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و ظهور آن باعث شد که به نوجوانان و جوانان به ویژه دانش آموزان میدان داده شود تا جایی که امام راحل اعتماد بسیار بالایی به این اقشار داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه شهدایی همانند شهید باقری  شهید کاظمی نتیجه همین میدان دادن به جوانان و نوجوانان بودند، گفت: بیش از ۳۶ هزار دانش آموز شهید بسیجی در تاریخ انقلاب ثبت شده است که نشان دهنده روحیه استکبارستیزی دانش آموزان این کشور می باشد.

شعبانی با اشاره به اینکه در ایام کرونا بسیج دانش آموزی سهم قابل توجهی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه وافری به دانش آموزان، نوجوانان و جوانان داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha