جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جعفریان

حوزه/ ۳۰ آذر آخرین‌ مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش ملی «شیوه ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم» اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مجید جعفریان، دبیر علمی اولین همایش ملی «شیوه‌ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی» اعلام کرد: ۳۰ آذر آخرین‌مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش است.

وی ادامه داد: فروردین ۱۴۰۱ داوری مقالات انجام و اردیبهشت‌ ۱۴۰۱ البته با احتمال تغییر زمان به دلیل مشکلات ایام کرونا، همایش به شکل ملی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی اولین همایش ملی «شیوه‌ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی» خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای چاپ مقالات برگزیده در دو مجله علمی و پژوهشی نیز هستیم.

وی در توضیح سیاست های این همایش، گفت: تشکیل دبیرخانه دائمی شیوه های حضور و ترویج قرآن کریم به منظور تحقق هر چه بهتر هدف اصلی همایش، تولید محتوای یک مجله عمومی- تخصصی در عرصه ترویج فرهنگ قرآن کریم برای استفاده در حوزه عمومی  و تعامل و ارتباط علمی با مراکز پزوهشی و نهادها و سازمان های فعال در زمینه ترویج قرآن کریم از جمله سیاست هاست.

جعفریان ادامه داد: مشارکت متخصصان و اساتید رشته های گوناگون علوم انسانی  و اسلامی در بازشناسی شیوه های ترویج قرآن کریم، ایجاد انگیزه نگارش مقالات علمی در مبلغان دینی، دانشجویان  و مربیان قرآن آموز پیرامون شیوه های ترویج قرآن و تاکید بر نقش فضای مجازی و فناوری نو در تجلی سازی قرآن در فرهنگ عمومی از دیگر اهداف و سیاست های برگزاری این همایش ملی و علمی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha