جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور امام جمعه ساری در جمع نمایندگان طلاب استان مازندران

حوزه/ نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری با نمایندگان طلاب و فضلای این استان در دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری‌حوزه، نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری با نمایندگان طلاب و فضلای این استان در دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب در قم  برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این جلسه، نمایندگان طلاب به بیان دغدغه‌های خود در باب مسائل فرهنگی و اجتماعی استان و مسئله اشتغال و معیشت طلاب و لزوم بهره‌مندی از ظرفیت طلاب، فضلاء، اساتید و نخبگان، در راستای ارتقاء سطح فرهنگ دینی و اجتماعی استان پرداختند.

همچنین در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به بیان راهبرد و چشم‌انداز خود (برگرفته از کلام مقام معظم رهبری در اعطاء حکم نمایندگی) مبنی بر مازندرانِ سالم و پیشرفته پرداخته و بر ضرورت نقش‌آفرینی و حضور فعالانه طلاب و نخبگان در تحقق این مهم تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    با سلام و احترام بر اما جمعه ی عزیز و بزرگوار و با صفای ساری أطال الله تعالی حیاته الکریمة : کنیم افتخار ما بمازندران ___ به آن مردمان فهیم اندر آن __ همه طالب علم و فضل و کمال __ خردمند و با هوش و صاحب جمال __ بهین یاورانند و کوشا به دین __کنند کسب علم ار چه باشد به چین . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .