سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از تشکیل قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن سفر به شهرستان اندیکا و سرکشی از مناطق زلزله زده این شهرستان، با هدف ارتقاء سطح فرهنگ قرآنی و استفاده از ظرفیت خیرین در رفع محرومیت زدایی، آغاز به کار قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم، مزیّن به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

وی، با اعلام این خبر گفت: به لطف خدای متعال و عنایت امام زمان(عج) در ایام ولادت رسول اکرم و امام جعفر صادق(ع) قرارگاه خادمان و یاوران قران کریم شهید حاج قاسم سلیمانی؛ به عنوان نمایندگی استان خوزستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حجت الاسلام نبی زاده به تشریح فعالیت های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی پرداخت و اظهار داشت: این قرارگاه در صدد است با محوریت خادمان قران کریم با شناسایی، سازماندهی و استفاده ازظرفیت خیرین گرامی، در ابعاد مختلف و در جهت رفع محرومیت های فرهنگی و معیشتی در استان خوزستان اتفاقات اثرگذاری را رقم بزند.

وی در پایان افزود: امیدوارم خداوند متعال برکت خود را در این کار بیش از پیش نازل کند و ما نیز به عنوان خادمان مردم بتوانیم قدمی هر چند کوچک در جهت ارتقاء سطح فرهنگی مردم خصوصا در زمینه فعالیت های قرآنی و رفع محرومیت زدایی در استان خوزستان برداریم.

لازم به ذکر است، مسعود صدری، مدیرکل اسبق امور اقتصاد و دارایی خوزستان، به عنوان قائم مقام قرارگاه و حجت الاسلام رستمی نیا، به عنوان دبیر قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha