پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یکی از برنامه های ۱۳ آبان ماه در استان کردستان برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی برای دانش آموزان است، همچنین از دانش آموزان موفق در زمینه های قرآنی، ورزشی و علمی تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که روزمرگی های زندگی باعث شود بسیاری از ایام الله و روزهای تاریخی به دست فراموشی سپرده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یکی از این ایام بسیار مهم در تقویم سیاسی و تاریخی انقلاب اسلامی، سیزدهم آبان ماه است، بنابراین نیازمندیم که این روزهای سرنوشت ساز را برای نسل های جوان بازخوانی کنیم.

وی افزود: امسال هم مانند سال های گذشته ویژه برنامه های بسیاری برای گرامیداشت ۱۳ آبان ماه که روز دانش آموز و نیز یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست، در نظر داریم.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: تلاش ما در گرامیداشت ۱۳ آبان ماه امسال این است که از تمرکزگرایی برنامه در مرکز استان جلوگیری کنیم و این ویژه برنامه ها در سطح شهرستان ها هم به خوبی و با انسجام برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد: بنابراین از ادارات و مسئولان دولتی در شهرستان ها درخواست داریم که ما را در برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه برنامه های یوم الله ۱۳ آبان مانند سال های پیشین یاری کنند.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به وضعیت کرونا و از سوی دیگر وجود فضای مجازی، بخشی از برنامه های این روز در فضای مجازی برگزار خواهد شد و باید از این پتانسیل رسانه ای و تبلیغاتی نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: یکی از برنامه های ۱۳ آبان ماه در استان کردستان برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی برای دانش آموزان است، همچنین از دانش آموزان موفق در زمینه های قرآنی، ورزشی و علمی تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: همچنین امسال کلاس های کاریکاتور، شعر، نقاشی و... که با موضوع ۱۳ آبان ماه می باشد، در سطح استان کردستان با حضور دانش آموزان برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۹ صیح روز سیزده آبان ماه همزمان با سراسر کشور تجمع دانش آموزان سنندجی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در خیابان فردوسی این شهر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha