شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست هم اندیشی

حوزه/ سومین نشست هم اندیشی کارگروه واحد خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سومین نشست هم اندیشی کارگروه واحد خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خمین، امروز با حضور اعضای  کارگروه واحد خواهران ستاد بازسازی عتبات شهرستان خمین، در دفتر مرکزی ستاد این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، خسروی مسئول ستاد عتبات شهرستان خمین دقایقی توضیحاتی درباره برگزاری این نشست ها از جمله بهره گیری از نظرات خواهران در راستای ثبت نام خادمین حرم اهل بیت علیهم السلام، مشارکت درساخت صحن حضرت زینب سلام الله علیها و ستون های سرداب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف که در استان مرکزی درحال ساخت است، ارائه کرد.

وی، بازنگری در قسمت خواهران خادمین حرم، جذب خادمین جدید، تکمیل پرونده ها، آموزش و برگزاری دوره های کارگاهی قالیبافی، مشارکت در ساخت یک متر مربع از صحن حضرت زینب سلام الله علیها، طرح مشارکت در خرید یک خشت طلا در راستای بازسازی گنبد حرم امام حسین علیه السلام را یادآور شد و گفت: سرانه کمک نقدی هر نفر برای شهرستان خمین ۴۰۰۰تومان محاسبه شده و از مسئول واحد خواهران ستاد درخواست پیگیری طرح های "هر پایگاه مقاومت یک خادم" ،"هر روستا یک خادم"، "هر مسجد یک خادم" را اعلام کرد. 
 

در ادامه، بصیری مسئول فرهنگی و روابط عمومی ستاد عتبات شهرستان خمین ضمن ارائه ی گزارشی از اجرای مصوبات جلسات گذشته، گفت: جمع آوری کمک هزینه های ساخت و توسعه عتبات عالیات، توفیقی است که نصیب ما شدهِ و این را هم بدانیم که مردم علاقه خدمت به حرم اهل بیت(ع) دارند و وظیفه ما اطلاع رسانی در این باره است.

وی تصریح کرد: تلاش کنیم که سرانه هر نفر ۴۰۰۰تومان محقق شود، چرا که عتبات باید به دست همه ساخته شود؛ در کلاسهای آموزشی و کارگاه ها از ظرفیت خواهران طلبه استفاده شود.

سپس خانم نجفی، مسئول واحد خواهران ستاد با بیان فعالیتهای این واحد در دوسال گذشته، گفت: اولین قدم کار جهادی واحد خواهران ازسال ِ۹۸با ۴۰ نیرو جهت تولید ماسک بود و تیرماه سال۹۹ اتمام این کار جهادی بود، سپس در عرصه های همچون بافت فرش، جمع آوری کمک های نقدی در مجالس محرم و صفر ادامه یافت.

 در ادامه سرکار خانم حمزه لو نیز ضمن تقدیر از کمک به بازسازی عتبات عالیات، آمادگی مدرسه علمیه خواهران هاجر در بحث اعزام مبلغه را اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha