پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: یکی از مواردی که باید توسط سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه استان اصفهان پیگیری شود راه اندازی و پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، شورای بسیج اساتید حوزه علمیه استان اصفهان صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با امام جمعه شهر اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان ضمن ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های انجام گرفته در سازمان و برنامه‌های پیش‌رو، دغدغه‌ها و نکاتی را در زمینه پیشبرد اهداف سازمان بیان کرد.

وی تاکید کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز جهت برنامه ‌ریزی بهتر برای جلسات و هدفمندی نشست ها و برنامه ها، تقدیر از اساتید نمونه بسیجی در قالب اعزام مشهد، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرت افزایی به صورت منظم، برگزاری جلسات مطالبه گری از مسئولین استانی و کشوری از جمله برنامه های اجرا شده در سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان است.

حجت الاسلام خطاط تصریح کرد: صادر کردن بیانیه به مناسبت های مختلف، دیدار با علما، بزرگان و اساتید برتر حوزه علمیه، ویژه برنامه های سازمان در مناسبت های ملی، صدور کارت فعال بسیج ویژه اساتید، فعالیت گسترده درعرصه مجازی و تهیه محتوای مورد نیاز اساتید اعم از (اخبار، تحلیل های سیاسی، رسانه های مطرح در فضای مجازی همراه با تبیین و ...) از دیگر فعالیت هایی است که همت کارکنان سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان انجام شده است.

در ادامه این جلسه، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد  ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام گرفته شده توسط سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان اظهار کرد: هدف اصلی طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد روحیه بسیجی در اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان است.

وی ابراز کرد: یک استاد بسیجی می تواند با توجه به جایگاهی که دارد برای جمع کثیری از طلاب و جوانان روشنگری کرده و شبهات آنها را برطرف نماید.

امام جمعه اصفهان ابراز کرد: یکی دیگر از مواردی که باید پیگیری شود راه اندازی و پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی است، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در بین اساتید می‌تواند به برطرف کردن این شبهات کمک ویژه بکند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد:  ما باید بسیجی ساز باشیم و افرادی را تربیت کنیم که تمام قد در مقابل دشمنان بایستند و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

همچنین در پایان این دیدار اعضای شورای سازمان دغدغه های خود را با ایشان مطرح کردند.

پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی اساتید

  

پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی اساتید

پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی اساتید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha