جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از وزارت ارشاد اسلامی انتظار می رود  که توجه خاص و ویژه ای به کردستان داشته باشد، زیرا این استان در مباحث فرهنگی به خاطر مرزی بودن با افکار و عقاید بسیار مختلفی روبروست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از کردستان به عنوان استانی فرهنگی و هنری نام برده اند که این ظرفیت می تواند با کمک های وزارت ارشاد به بالفعل برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در مدت حضور در استان کردستان همواره سعی داشته ام که با همراهی اهالی فرهنگ ظرفیت های فرهنگی این خطه متحول شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: در حال حاضر شش دستگاه فرهنگی در کشور متولی امور فرهنگی هستند که باید این دستگاه های در ارتقای ظرفیت فرهنگی استانهایی همانند کردستان کارهای لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: «راهبری فرهنگی» از برنامه‌های اولویت‌دار در استان کردستان است و باید گفت که هرگونه خدمات دهی به جوانان می تواند در بخش مدیریت برای آینده تاثیرگذار باشد.

وی اظهار کرد: امیدواریم که دولت از همه ظرفیت های کشور به ویژه در حوزه فرهنگ نهایت استفاده را ببرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: از وزارت ارشاد اسلامی انتظار می رود که توجه خاص و ویژه ای به کردستان داشته باشد زیرا این استان در مباحث فرهنگی به خاطر مرزی بودن با افکار و عقاید بسیار مختلفی روبروست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: استان کردستان از ظرفیت های بسیاری در حوزه فرهنگ برخودار است تا جایی که اگر در مقوله کاروان  های راهیان نور در این خطه کارهای زیربنایی انجام شود می تواند برای جوانان و بحث اشتغال بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha