پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سشلی

امام جمعه کاشان، قبول مدیریت در این شرایط خاص و تحریم را بسیار سخت و طاقت فرسا برای مدیران عنوان کرد و گفت: دوره مدیریت، پل صراط است و لغزندگی زیادی دارد و مسئولان باید برای رفع نیازهای مردم کمر همت ببندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در دیدار معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهمترین چالش اصلی کشور را منابع مالی عنوان کرد.

وی، دوره مدیریت در این شرایط خاص و تحریم را بسیار سخت و طاقت برسا برای مدیران عنوان کرد و افزود: دوره مدیریت پل صراط است و لغزندگی زیادی دارد و مسئولان باید برای رفع نیازهای مردم کمر همت ببندند.

امام جمعه کاشان، انتصاب دکتر عباس کتابی به عنوان ریاست دانشگاه را  تبریک گفت و خاطر نشان کرد: قبول مسئولیت در این شرایط فداکاری و ایثار است.

وی، با بیان اینکه بخش عمده کارها مبتنی بر تدابیر دکتر شهید بهشتی است، خاطر نشان کرد: راه و منش این بزرگان دینی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

معاون اداری، مالی و تامین منابع  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این دیدار سند دانشگاه اسلامی را از اهم اهداف وزارت علوم عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم در راستای این سند در دانشگاه‌ها گام برداریم بسیاری از مسائل کشور  مرتفع می شود.

دکتر علی خطیبی از رؤسای دانشگاه ها خواست تا  شرایط را برای تحقق این سند در دانشگاه ها فراهم کنند.

وی، مهمترین مشکل کشور را منابع مالی عنوان و از قبول مسئولیت دکتر کتابی به عنوان ریاست دانشگاه کاشان در این شرایط بحرانی قدردانی کرد و افزود: ارتباط تنگاتنگ رئیس دانشگاه با دفتر امام جمعه پتانسیل و فرص مناسب برای تحقق اهداف آموزش عالی  است.

 پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha