شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
image-20211028162607-1.jpeg

حوزه/ فضای همدلی در دولت سیزدهم به وجود آمده و در صدد تلاش رفع مشکلات است تا امید از دست رفته هر چه زودتر به جامعه برگردد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌حوزه، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی در قم، گفت: همه تلاش دولت سیزدهم رفع مشکلات کشور است. اگر چه شاهد انواع مشکلات در کشور هستیم ولی فضای همدلی در بین دولت سیزدهم به وجود آمده و در صدد تلاش رفع مشکلات است از دست رفته هر زودتر به جامعه برگردد.

وی بیان داشت: مردم کشور بسیار نجیب و صبور هستند و این هم جزو نعمت های الهی است و ما هم باید تلاش بیشتری کنیم تا مشکلات از بین برود.

زارع پور عنوان کرد:  بحث فناوری تا ۱۰سال پیش چندان جدی گرفته نمی شد، ولی امروز همه با فضای مجازی درگیر هستند و کسب و کار، فعالیت دانش آموزان و زندگی مردم و حتی فرهنگ و اقتصاد هم با این فضا گره خورده و همین مسئله اهمیت این فضا را دو چندان کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان داشت: حوزه فناوری اطلاعات فرصت برای تسهیل برای کارهای مردم، خدمات بهتر و حذف فساد و از بین رفتن رانت و... است.

وی بیان داشت: اگر چه در کشور ما در بحث زیرساخت های فناوری کارهایی انجام شده، اما با آن هدف مطلوب فاصله داریم و باید کاری کنیم این فضا تبدیل به فرصت برای کشور و تهدیدها هم از بین برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha