سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا مرکز شرارت و ارباب شرارت ها بوده و هر جا رفته به غیر از خونریزی و جنایت کاری نکرده، لذا باید این رژیم استکباری به زمین کوبیده شود آن روز اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به مناسبت‌های هفته، اظهار کرد: روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را در پیش داریم که مصادف با شهادت شهید حسین فهمیده در سن ۱۳ سالگی و در سال ۵۹ در جبهه های نبرد حق علیه باطل است.

وی ادامه داد: چقدر درک و شعور می خواهد که در سن ۱۳ سالگی انقلاب و شهادت را بفهمیم. او می‌گوید امام هر چه اراده کند انجام خواهم داد؛ سن پایین دارد اما فهم بزرگ و خداوند سعادت بزرگی به نام شهادت را نصیبش می‌کند.

امام جمعه یاسوج افزود: شهید در وصیت نامه خود می‌گوید به جبهه می روم تا به امام زمان خود لبیک گویم. هدف من پیروزی اسلام و ترویج آن در جهان است و حضرت امام هم می‌فرماید رهبر ما طفل ۱۳ ساله است که با نارنجک زیر تانک دشمن می‌رود و شربت شهادت می‌نوشد و رهبری می فرماید نگه داشتن یاد شهید فهمیده از اصالت های دفاع مقدس است که این روز را به همه جوانان و نوجوانان تبریک می‌گوییم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان‌ها سرمایه این کشور هستند که باید خوب تربیت شوند. تربیت دینی سیاسی علمی و اجتماعی از ضروریات تربیت جوان و نوجوان است و اگر آنها را در این مسیر تربیت کردیم جامعه اسلامی به سوی خوشبختی و سعادت می رود.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: استقلال و عزتی که امروز داریم مرهون ایستادگی جوانان و نوجوانان قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس است؛ فرزندان خود را خوب تربیت کنیم تا آینده درخشانی داشته باشند و سرمایه ارزشمندی برای کشور باشند. امروز سرنوشت اسلام و انقلاب و آینده سرزمین به آنها وابسته است که باید درست تربیت شوند.

وی بیان کرد: دشمن در تلاش است جوانان در مسیر تربیت اسلامی قرار نگیرند و در دام فساد و فحشا و اعتیاد بیفتند؛ آن ها می‌دانند قدرت این کشور و ملت به همین است.

 حسینی ادامه داد: علم همیشه قدرت آفرین است و وقتی کشور دانشمند و انسان عالم داشته باشد قطعاً قدرت خواهد داشت که یکی از راه های مقاومت در برابر دشمن رشد علمی سیاسی و دینی است؛ بدون رشد دینی ابرقدرت شدن هم تاثیری ندارد، چراکه باید به دنبال معنویت باشیم.

حسینی به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام(ره)، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها دائم در حال توطئه چینی هستند و هیچ وقت بدون دسیسه علیه ملت نبودند و لحظه لحظه دنبال ضربه زدن به ما هستند.

وی افزود: استکبارستیزی جز هویت دینی و انقلابی ملت ایران است. آمریکا تاکنون خسارت های زیادی به این کشور وارد کرده، دولت ما را با کودتا ساقط کرد، صدام را یاری و هواپیمای مسافربری را ساقط کرد، تحریم‌های کمرشکن علیه این ملت وضع کرده است، به تروریست‌ها پناه داده و سردار پر افتخار ما را به شهادت رساند، لذا آمریکا مرکز شرارت و ارباب شرارت ها است و هر جا رفته به غیر از خونریزی و جنایت کاری نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha