جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج دانش آموزی

حوزه/مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ۳۵ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سعادت صالحی‌نیا، ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت سالروز شهادت «شهید حسین فهمیده»، هفته «بسیج دانش آموزی» و روز نوجوان، به برنامه‌های این هفته اشاره و عنوان کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی ۳۵ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این ایام با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۶۸۰ عدد کیف و ۶۵۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۲۳۸ میلیون تومان توزیع می‌شود، اظهار کرد: اقلام های فرهنگی و ورزشی دیگری در محله‌های کم‌برخوردار سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی بخش دیشموک به نیابت از ۴۴۶ شهید دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: یادواره شهدای دانش‌آموزی دیشموک روز یکشنبه ۹ آبان برگزار می‌شود.

صالحی نیا با اشاره به تجلیل از ۱۳۵ نفر از نخبگان علمی بسیجی دارای رتبه زیر ۱۰۰۰ خبر داد و گفت: اختتامیه طرح یاوران ولایت کشوری به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار می‌شود.

وی، دیدار با ائمه جمعه، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و تجلیل از مربیان برتر طرح شهید بهنام محمدی را دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: آیین تکریم و معارفه ۳۲۹ فرمانده واحد و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموزی به نیابت از ۴۴۶ شهید برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۵۴ مورد سیستم صوتی به ارزش ۳۲۴ میلیون با همکاری بسیج سازندگی برای مدارس خبر داد و گفت: جشنواره ربات‌های سازه آمپول و لیگ رباتیک دنا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آزادسازی ۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: از جهادگران دانش‌آموز مبارزه با کرونا و مدافعان سلامت و پویش همیاران سلامت تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ آبان نمایشگاه دانش‌آموزی جنایات آمریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha