جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید مرکز تخصصی تفسیر قرآن کریم مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز در سالن امام خمینی(ره) این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع  و معارفه مدیر مرکز تخصصی تفسیر قرآن کریم مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز در سالن امام خمینی(ره) این مرکز برگزار شد.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در این مراسم گفت: لازم است که ابعاد جدید از قران کریم استخراج شود و در اختیار مردم و تشنگان معارف این کتاب الهی قرار گیرد؛ لذا شایسته است که حرف تازه و نکات جدید از قرآن کریم به مردم عرضه کنیم.

حجت الاسلام عظیمی مدیر سابق مرکز تخصصی تفسیر قرآن کریم مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) نیز در این مراسم در سخنانی گفت: ۱۲ سال طول دوره مدیریت بنده بوده است که در خدمت قرآن کریم و طلاب بوده ام و من در این مدت هر کاری از دستم برمی آمده است را انجام داده ام.

وی افزود: همه زندگی من در طی این سالها معطوف و مصروف به این مرکز تخصصی شد و واقع قضیه این است که اکنون لازم است نیروی تازه نفس و قوی تری به میدان کار بیاید.

حجت الاسلام قناد مدیر جدید مرکز تخصصی تفسیر قرآن کریم مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه سه مسئله محوری آموزش، پژوهش و تربیت اساس کار در این مرکز تخصصی خواهد بود گفت: روی متن ها کار کردن بسیار مهم است و پژوهش محوری بودن همه دروس و مهارت های پژوهشی نوآمد مورد تاکید خواهد بود.

وی گفت: مسئله نخبه پروری هم بسیار مهم است که بنده با جدیت دنبال خواهم کرد  و تلاش خواهیم کرد که طلاب قوی در عرصه تفسیر، تربیت نماییم تا بهتر از قبل در اختیار قرآن کریم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha