جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: امام و رهبری، فرهنگ انقلابی و دینی را به کشورهای منطقه صادر کرده و همه جوانان مسلمان را به میدان مبارزه با استکبار دعوت کردند؛ به‌گونه‌ای که امروز جبهه مقاومت گسترده شده و آمریکا از هر طرف ضربه می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) به نقش این امام همام در تقویت شبکه وکالت با محوریت علما و بسترسازی و آماده‌سازی مردم برای دوران غیبت حضرت مهدی (عج) پرداخت.

وی با بیان اینکه علما هدایت‌کننده مسیر بوده و پیروی از آن‌ها مانع انحراف و کج روی است، افزود: در طول تاریخ اسلامی علمای بسیاری برای حمایت از دین و جلوگیری از انحراف جامعه فعالیت کرده و حتی در این راه به شهادت رسیدند؛ اما توانستند با نثار خون خود اسلام ناب و اصیل را برای ما حفظ کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: از مصادیق اکمل این‌گونه علما امام راحل و مقام معظم رهبری هستند که نجات‌دهنده امت، نشان‌دهنده راه و هدایت‌کننده مسیر هستند و امت را از چنگال نظام استکباری رهایی بخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری به کمک علمای دیگر انحرافات جامعه و شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را به مردم معرفی کرده و با روشنگری و بصیرت افزایی مردم را در میدان مبارزه با نظام استکباری نگاه داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه تدبیر و رهبری‌های داهیانه امام و رهبری و حضور مردم در عرصه، نظام اسلامی را در برابر استکبار قدرتمند کرده است، افزود: روزی همه فشارهای دنیا بر روی جمهوری اسلامی بود و غرب و شرق و کشورهای منطقه همه علیه نظام جمهوری اسلامی متمرکز بودند؛ اما امام و امت در برابر آن‌ها ایستادند.

وی ادامه داد: امام و رهبری، انقلاب و فرهنگ انقلابی و دینی را به کشورهای منطقه صادر کرده و همه جوانان منطقه را به میدان مبارزه با استکبار آوردند؛ به‌گونه‌ای که امروز جبهه مقاومت گسترده شده و آمریکا از هر طرف ضربه می‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: امروز نظام استکباری باید در جبهه‌ای به عظمت همه کشورهای منطقه بجنگد، آن هم درحالی‌که روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود و دیگر رمق چندانی برای او باقی نمانده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز آغاز به کار شوراهای حل اختلاف، ضمن تجلیل از فعالیت این شوراها در راستای گسترش صلح و سازش در دعاوی، بر اهتمام و توجه ویژه به فعالیت شوراهای حل اختلاف در جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha