چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن

حوزه/ قائم مقام دبیرخانه شورای قرآنی همدان از تدوین سند قرآنی استان خبر داد و گفت: اجرای این سند نیازمند توجه و همراهی مسئولان استانی است.

جواد سعیدی، قائم مقام دبیرخانه شورای قرانی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به حضور احمد ابوالقاسمی از اساتید برتر و بین المللی قران کریم در همدان، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم برای پیشرفت در هر عرصه‌ای، ارتقا و بالا بردن توان فرد و مجموعه است و لذا در همین راستا برای قاریان همدانی، دوره‌ای دو روزه زیر نظر شورای قرآن استان برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۳۰ نفر از قاریان ممتاز استان در این دوره آموزشی که با تدریس استاد ابوالقاسمی برگزار شد، شرکت کردند که در نهایت به قبول شدگان گواهینامه تخصصی قرائت سطح ۶حرفه ای اعطا خواهد شد.

مقام دبیرخانه شورای قرانی استان همدان با بیان اینکه از دیگر وظایف دبیرخانه شورای قران، ترویج فرهنگ توجه به قرآن در جامعه است، مطرح کرد: در کنار جلسات تخصصی، جلساتی با عنوان محفل انس با قران کریم نیز در مساجد مختلف سطح شهر همدان با حضور عموم مردم و قرائت استاد ابوالقاسمی برگزار شد که با استقبال خوب مردمی همراه بود.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ توجه به قرآن را در جامعه ترویج دهیم، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت قاریان برتر کشوری و استانی و دعوت آنها برای حضور در سطح جامعه از جمله برنامه‌های دبیرخانه شورای قران در طول سال خواهد بود.

سعیدی با بیان اینکه سند قرآنی استان با تاکیدات و همراهی نماینده ولی فقیه در استان تدوین و آماده شده است، یادآور شد: سند قرآنی استان نیازمند توجه و همراهی مسئولان استانی برای اجرا است و امیدوارم با همکاری دستگاه های متولی این سند به حال و روز سند قبلی که اجرایی نشد و دچار بی مهری شد، دچار نشود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha