دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ نشست علمی «کتاب و کتابخوانی» به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی، در مدرسه علمیه معصومیه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست علمی «کتاب و کتابخوانی» به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی، روز دوشنبه به صورت حضوری و مجازی با همکاری مدارس علمیه خواهران تبریز، در مدرسه علمیه معصومیه تبریز برگزار شد.

خانم شاه محمدی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در این نشست، گزارشی از کتاب و کتابداران مدارس علمیه استان ارائه داد.

وی ادامه داد: کتابداران، دارای سطح تحصیلات حوزوی یا دانشگاهی بوده و برخی از آنها دوره های کتابداری را سپری کرده اند و بیشتر مدارس علمیه خواهران استان دارای کتابدار می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی صیفار، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: یکی از زیربناهای پژوهش، کتاب و کتابداری است و این زیرساخت را باید به صورت مطلوب بیش از این گسترش دهیم.

وی ادامه داد: هر حوزه باید یک کتابخانه و کتابدار خوب با تمام امکانات و فضای خوب برای مطالعه، مخزن کتاب، قفسه و امثال آن داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی افزود: لازم است کتابداران دقت داشته باشند که کتب ضاله وارد کتابخانه‌ها نشود و نویسندگان، انتشاراتی‌ها، آثار خوب و بد را بشناسند و هم‌چنین بهتر است کتابداران به معرفی کتب مفید برای طلاب اقدام نمایند.

در پایان نشست از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی مدارس علیمه الزهرا(س)، صادقیه و معصومیه تقدیر شد.

فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در حوزه خواهران آذربایجان شرقی تجلیل شدند

فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در حوزه خواهران آذربایجان شرقی تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha