دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسمی

حوزه / استاندار همدان با بیان اینکه در بکارگیری مدیران، کارآمدی و انقلابی بودن آنها مورد توجه خواهد بود، گفت: هدف همه ما اجرای سیاست‌های دولت در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم با مشورت و تعامل با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان با اشاره به اهمیت پایگاه سیاسی، فرهنگی و اعتقادی نماز جمعه در سراسر کشور، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه همیشه تاثیرگذار و مشخص کننده خط مشی سیاست‌های نظام در اجرای فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده و هست.

وی با بیان اینکه نماز جمعه از گذشته تا امروز در دین اسلام مورد توجه و تاکید بوده است، گفت: لازم است تا ارزش این جایگاه را بدانیم و در حفظ و ارتقای آن بکوشیم.

استاندار همدان افزود: نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار هستند و دیدگاه‌هایشان در مسائل استان مورد توجه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در بکارگیری مدیران، کارآمدی و انقلابی بودن آنها مورد توجه خواهد بود، مطرح کرد: هدف همه ما اجرای سیاست‌های دولت در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم با مشورت و تعامل با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی است.

قاسمی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی و ائمه جمعه در ایام مبارزه با کرونا، یادآور شد: همکاری روحانیون، بسیج و گروه‌های مردمی در راستای کنترل و پیشگیری از کرونا خصوصا در استان همدان، قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم و شنیدن مشکلات، اظهار داشت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ضمن حضور در نماز جمعه، ارتباط خود با مردم را تقویت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha