پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی «دکتر یوسف نوری» را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر یوسف نوری را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

فیاضی پشت درِ آموزش و پرورش ماند | مجلس رأی اعتماد نداد

علی نیکزاد ثمرین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی امروز خانه ملت را بر عهده داشت، نامه رئیس جمهور مبنی برمعرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

متن نامه رئیس جمهور:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در اجرای ماده ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله جناب آقای دکتر یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به همراه مشخصات، سوابق و رئوس برنامه ایشان جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند متعال خواستارم.

ابراهیم رئیسی

در ادامه، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان حاضر گفت: مستحضر باشید رأی اعتماد به وزیر آموزش و پرورش در جلسه یکشنبه ۷ آذر ماه صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد؛ بنابراین لازم است کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و سایر کمیسیون‌ها سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی را بررسی کرده و اعلام نظر کنند.

سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

یوسف نوری متولد سال ۱۳۴۰ در ایلام و دارای دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبایی (ورودی ۱۳۹۳ فاغ‌التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه‌ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۳۶۴) است

مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش وپرورش، عضوهیات امناء صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha