جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در اجرای عدالت هرگز اجازه ندهیم که خواسته ها و گرایش های حزبی و جناحی بر تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، شامگاه پنجشنبه در مجمع مطالبه گران استان کردستان اظهار داشت: کسانی که در ساختار دولت قرار دارند باید در بحث مشکلات اداری و فسادها براساس قانون و عدالت رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در اجرای عدالت هرگز اجازه ندهیم که خواسته ها و گرایش های حزبی و جناحی بر تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشد، بلکه همواره با یک نگاه مساوی عمل کنیم حال متخلف از نزدیکان باشد یا نه، در هر صورت باید عدالت به صورت کامل و بدون نقص اجرا شود.

وی افزود: مسئله دیگری که لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که در انتقاد از ادارات باید انتقاد مستند و با آمارهای دقیق باشد و اجازه ندهیم که مصلحت اندیشی مانع محقق شدن عدالت واقعی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: کسی که به دنبال پیاده کردن عدالت واقعی است، نباید هرگز در این باره هم مصلحت اندیش باشد و محافظه کار، زیرا داشتن این صفات و ویژگی ها بر پیکره عدالت خدشه وارد می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: از ائمه جمعه و جماعات درخواست می کنیم که در خطبه های خود در بیان مطالبات و کمبودها منعی برای خود در نظر نگیرند، زیرا نقش ائمه باید همواره نقشی عملگرا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha