جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: امروز عناصر تکفیری بدون هیچ تبعیضی در جهان قتل عام می کنند. رهبران همه کشورهای اسلامی باید به مسئولیت خود در قبال چنین عناصری عمل کنند تا مردم، کسانی را که با ظاهرگرایی، اسلام را بدنام می کنند بشناسند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا ضمن بازدید از مرکز اسلامی زینبیه ترکیه اظهار داشت: با هماهنگی و یگانگی کشورهای اسلامی می توان به اسلام خدمت کرد و با ترویج فرهنگ دین شناسی در جامعه می توان مردم را از شرور نجات داد. همه کشورهای اسلامی باید علیه نفرت افکنان اعلام تبرئه کنند.

وی تصریح کرد: امروز عناصر تکفیری بدون هیچ تبعیضی در جهان قتل عام می کنند و امنیت کشورها را به هم زده اند. رهبران همه کشورهای اسلامی باید به مسئولیت خود در قبال چنین عناصری عمل کنند تا مردم، کسانی را که با ظاهرگرایی، اسلام را بدنام می کنند، بشناسند.

حجت‌الاسلام وحیدی گفت: مردم جهان از تورم و بیکاری رنج می برند، تروریسم و فرقه گرایی نیز در حال افزایش است. در چنین فضایی مبارزه برای احقاق حقوق مردم وظیفه اساسی رهبران سیاسی و مذهبی است.

در پایان شیعیان ترکیه از امام جمعه ملبورن استرالیا قدردانی و تشکر کردند و تاکید کردند که در کنار علمای حق می ایستند تا پیام قرآن و عترت را به گوشه و کنار جهان برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha