پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز در حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ افتتاحیه و جلسه توجیهی«طرح اندیشه تمدن ساز» مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، در مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، آیین افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز به همت معاونت پژوهشی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد و عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به عنوان مدرس، اساتید و جمعی از طلاب حوزه علمیه، عصر امروز در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام اسمائیل بهشت، معاون پژوهش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، به تشریح اهداف این طرح پرداخت و گفت: آشنایی با اندیشه‌های تمدن ساز رهبر انقلاب، ایجاد و گسترش نگرش تحول‌آفرین و تمدن ساز در میان اساتید و طلاب، آشنایی با کارکردهای عینی و پیامدهای اجتماعی آموزه‌های دینی، فراگیری مهارت تدبر در قرآن کریم و آشنایی با سیره مبارزاتی (سیاسی) معصومین از اهداف اصلی این طرح می باشد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با محوریت کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم بوده که درآن به سخنرانی های رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۵۳ در مسجد امام حسن(ع) مشهد پرداخته شده است، افزود: این طرح می تواند نقشه راه باشد برای ترویج اندیشه های رهبری که در بخش های ایمان، توحید، نبوت و ولایت در ۲۸ درس به آن اشاره شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدرس درس، اساتید و شرکت کنندگان در این طرح گفت: در مجموعه ۲۸ درس، در ۱۴ جلسه (هر هفته دو جلسه) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha