پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور بسیج در همه میدان ها؛ بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت این تفکر کارآمد در همه عرصه ها را ضروری خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار با فرماندهان بسیج آذربایجان شرقی، هفته بسیج را فرصتی برای بازخوانی رشادت های این لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن دانست و گفت: عزیزترین نهاد در نگاه امامین انقلاب بسیج است؛ بسیج در دشوارترین شب ها و روزهای پر خطر جنگ تحمیلی ۸ ساله با نقش آفرینی بی بدیل، حساس ترین حماسه تاریخ ایران را رقم زد.

امام جمعه تبریز از بسیج به عنوان مصداق کاملی از ایثار، خلوص و فداکاری یاد کرد و افزود: اگر در کشوری نوای دل نشین بسیج طنین انداز شود چشم طمع جهانخواران از آن دور میشود.

وی با بیان اینکه تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است، ادامه داد: پاسداشت جوانمردی تضمین آینده کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نباید نام آوران بسیجی جنگ فراموش شود، گفت: در همه عرصه ها به فرهنگ بسیج نیاز داریم که این مهم با آشنایی به وظایف اساسی، اهداف و نظام فکری بسیج که در دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی متجلی است، تحقق می یابد.

امام جمعه تبریز با تبیین اهداف اساسی بسیج ادامه داد: باید با تقویت بسیج اقشار، ادارات و کارخانجات شاخص های فرهنگ و تفکر بسیج را در جامعه نهادینه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه نباید پیشکسوتان بسیج و رزم آوران عرصه جهاد و شهادت فراموش شود، خاطرنشان کرد: بسیج، پاسدار مرز و بوم و خاک پاک ایران اسلامی است.

در ابتدای این دیدار سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا از اقدامات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیج در استان گزارش داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha