سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا علیهاالسلام

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن بازدید از پایگاه بسیج طلاب و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام و تبریک هفته بسیج به همه بانوان بسیجی، گفت: اخلاص، تکلیف مداری و حرکت در مسیر امام و رهبری از شاخصه‌های فرهنگ بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زهره برقعی صبح امروز به همراه معاونان و برخی مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایگاه بسیج طلاب و اساتید این موسسه علمی حاضر شد و ضمن تبریک هفته بسیج به همه بانوان بسیجی، اندیشه و تلاش بسیجی گونه را عامل حل بسیاری از مشکلات کنونی جامعه دانست.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، اخلاص، تکلیف مداری و حرکت در مسیر امام و رهبری را از شاخصه‌های فرهنگ بسیجی عنوان کرد و اظهار داشت: این ویژگی‌ها هم‌اکنون در بسیاری از بخش‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام ساری و جاری است و طلاب، اساتید و کارکنان این مجموعه عظیم باافتخار در این مسیر گام برمی‌دارند.

در این بازدید سرکار خانم زهرا احسانی فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در این موسسه علمی خاطرنشان کرد: امروز بانوان طلبه بسیجی با دریافت پیام شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند» همه تلاش خود را در همه عرصه‌های زندگی بکار می‌بندند تا نگاهبان خوبی برای این قرارگاه حسین بن علی علیه السلام باشند.

در ادامه این بازدید سرکار خانم برقعی با حضور در پایگاه بسیج اساتید و نخبگان خواهر با تبریک هفته بسیج، گفت: سپرده شدن مسئولیت بسیج اساتید و نخبگان خواهر استان قم به جامعه الزهرا علیهاالسلام نشان از توجه بالای اساتید این مرکز علمی به حرکت در مسیر نظام اسلامی است.

گفتنی است، همایش ویژه هفته بسیج با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران و حضور مسئولان و فرماندهان حوزه‌های مقاومت و بانوان طلبه بسیجی عصر سه‌شنبه در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود و در این مراسم از بسیجیان نخبه و نمونه تجلیل می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha