پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
برنامه های متنوع حوزه علمیه خواهران در هفته بسیج

حوزه/ واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهراء (س) شهر لیکک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اقدام به برگزاری پویش همگانی کتابخوانی و راه اندازی نمایشگاه محصولات فرهنگی در پارک گلزار شهدای گمنام نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر لیکک، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کاری نمادین با عنوان پویش همگانی مطالعه کتاب در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر ویژه طلاب و خانواده های آنها و همچنین مربیان طلاب مبلغ برگزار نمود.

در کنار این پویش، نمایشگاه کتاب توسط طلبه فعال سرکار خانم رقیه طلایی از طلاب مشغول به تحصیل در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) لیکک و همچنین راه اندازی نمایشگاه محصولات فرهنگی توسط دیگر طلبه فعال این مدرسه علمیه سرکار خانم راضیه چک نژاد برگزار گردید.

همچنین یکی از طلاب پژوهشگر فارغ التحصیل حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و گرامی داشت هفته بسیج تعداد ۱۴ جلد کتاب در مورد زندگی نامه های شهدا از جمله: سلام بر ابراهیم جلد اول و دوم، سه دقیفه در قیامت ۲جلد، شاهرخ ضرغام ۲جلد، شهید حججی حجت خدا یک جلد، الهه بهشتی ۲جلد، یادت باشه ۲جلد، خاطره های زخمی ۱جلد،ابوعلی کجاست یک جلد و پایی که جا ماند در راستای ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی دانش آموزان با شهدا و زندگی آنها به صورت وقف در گردش بین دانش آموزان تقسیم گردیده و هر دانش آموز موظف شد که بعد از پنج روز کتاب را تحویل دهد و دوباره این کتابها به افراد دیگر به صورت امانت داده شود.

از دیگر برنامه های و فعالیت های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر لیکک،در هفته بسیج برگزاری برنامه متنوع فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی به مناسبت هفته بسیج، دکلمه خوانی و مروری بر وصیت نامه شهیدان و همچنین سخنرانی سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بهمئی در طرح شهید بهنام محمدی بود.

پایان بخش این مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان بهترین نقاشی با موضوع بسیج بود

یادآور می شود که این پویش همگانی کتابخوانی و اجرای برنامه های بسیج مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) با استقبال نوجوانان و جوانان همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha