شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برقعی مدیر جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر جامعةالزهرا گفت: اگر بسیجیان عرصه های اعتقادی و فکری بسیج را به خوبی تبیین کنند، بزرگ ترین دستاورد بسیج را رقم زده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیده زهره برقعی در همایش بزرگ طلاب و اساتید بسیجی استان قم که در جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به تبیین فرهنگ بسیجی اظهار داشت: امام امت فرمودند بسیج، قلب من است و من بسیجی ام و به این افتخار می‌کنم . بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز توانست این انقلاب را از گردنه های سهمگین رد کند.

وی ادامه داد: بسیجیان، فداکاری، اخلاص و انجام کارهای بزرگ را سر می‌دهند و خداوند را شاکریم که بسیج انقلابی ترین و مردمی ترین نهاد بوده است.
مدیر جامعه الزهرا عنوان کرد: بسیج توانسته مرزها را درنوردد. عمق و گستره بسیج بسیاری از کشورها را ‌در برگرفته است.

برقعی تصریح کرد: ما مفتخریم که بسیج همواره درطول جنگ تحمیلی و چه بعد از جنگ در میان مردم بوده و در این روزگار که بحث مواسات و حضور در جبهه نرم مطرح است بانوان بسیجی توانسته اند در همه عرصه ها پا به میدان گذاشته و الگوی نه شرقی، نه غربی در جهان شده اند.

وی افزود: هنگامی که از کارکرد معنوی بسیج سخن به میان می آید کارکردهای فراجنسیتی، هویت تخصصی و اختصاصی بسیج بیشتر خود را نمایان می کند.

مدیر جامعه الزهرا ابراز داشت: امروز شاید در ظاهر جنگ سخت پشت سر گذاشته شده و ایفای نقش وجود ندارد اما جبهه های دیگری پیش روی ما است و آن جنگ نرم و فرهنگی است که خواهران باید در آن حضور یابند.

وی بیان کرد: خواهران باید در بحث بحران جمعیت وارد شوند و با فرزندآوری نقش خود را جدی ایفا کنند.

برقعی عنوان کرد: طلاب و اساتید بسیجی، راهبری بسیج اقشار را برعهده دارند و جهاد تبیین بسیج، مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

مدیر جامعه الزهرا تصریح کرد: بسیجی بودن و شدن مهم نیست بسیجی ماندن مهم است و جامعه برای بسیجی ماندن نیاز به امید ،اعتماد، تقوا، دارد و تبیین این مسائل توسط اساتید بسیج باید صورت گیرد.

وی افزود: اگر بسیجیان بتوانند عرصه های اعتقادی و فکری را خوب تبیین کند بزرگ ترین دستاورد بسیج را رقم زده است.

برقعی بیان کرد: بسیج با مولایش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رابطه ناگسستنی دارد و طلاب باید روزانه چند نوبت با امام زمان عهد و پیمان ببندند.

۳۱۳/۶۱پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha