جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 992210
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه 3  آذر ۱۴۰۰

حوزه/ کاری به محتوای مطالب روزانه این روزنامه ندارم و هدف از نوشتار این مطلب، پرداختن به خط فکری و سیاست ها و اهداف این روزنامه نیست که برای پرداختن به آن باید مقاله ها و کتاب ها نوشت؛ اما از کنار انتشار تصویر بازوی دخترخانمی که در حال تزریق واکسن است نمی توان گذشت.

خبرگزاری حوزه | مطابق برنامه روزانه، سری به روزنامه های امروز زدم؛ برخی از روزنامه ها خبر «آغاز تست انسانی واکسن برکت برای ۱۲ تا ۱۸ سال» را مخابره کرده بودند؛ اما تصویری که روزنامه اعتماد برای این خبر در صفحه اول شماره امروز خود منتشر کرده است، تعجب برانگیز و البته سؤال برانگیز است.

واقعا چرا؟ «نمی دانید»، «تغافل» می کنید یا قصد «دهن کجی» به اعتقادات دینی جامعه را دارید؟

کاری به محتوای مطالب روزانه این روزنامه ندارم و هدف از نوشتار این مطلب، پرداختن به خط فکری و سیاست ها و اهداف این روزنامه نیست که برای پرداختن به آن باید مقاله ها و کتاب ها نوشت؛ اما از کنار انتشار تصویر بازوی دخترخانمی که در حال تزریق واکسن است نمی توان گذشت؛ آن هم تصویری که از روبرو تصویربرداری شده و وضوح بالایی دارد.

سوال اینجاست که نمی دانید که انتشار این تصاویر اشکال شرعی دارد؟ نمی دانید باید مطابق با موازین شرعی عمل کنید؟ یا خودتان را به ندانستن می زنید و سعی در قبح شکنی دارید؟

شما نیک می دانید که خاک این سرزمین مقدس با خون پاک جوانانی آمیخته شده تا اعتقادات مردم استوار و پر برجای بماند. تمسخر ارزش های دینی در واقع، بازی در زمین دشمن است و بعید می دانم که این حقیقت را ندانید.

این کوتاه سخن تنها از باب خیرخواهی است تا باشد شاهد تمسخر اعتقادات و ارزش های دینی نباشیم.

و اعوذ بالله من شرور انفسنا و سیئات اعمالنا.

امیدواریم مسئولان روزنامه اعتماد ضمن عذرخواهی بابت انتشار این تصویر، در سیاست های خود تجدیدنظر کنند.

  

محمد رسول صفری

   

دهن کجی روزنامه اعتماد به اعتقاد مردم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدزاده IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    28 1
    اصلا ارتباطی با این روزنامه ندارد و نمیتوان این روزنامه را محکوم کرد چون این تصویری رسمی از ترزیق واکسن هست و آن دخترخانم هم میدانسته که عکس می گیرند و به نحوی یک مراسم رسمی ترزیق بوده و قطعا هزاران نامحرم دیگر آنجا حضور داشته اند و وقتی در چنین شرایطی عکس گرفته شده و این روزنامه نیز آن را منتشر کرده است و از کجا می دانسته که اشکال شرعی دارد یا ندارد خصوصا وقتی می بیند همه هم ناظر و طرف هم خودش انگشت پیروزی را بالا گرفته این انتقاد خودش دارای انتقاد است که نویسنده محترم فکر کرده همه عالم و مجتهد به مسائل فقهی هستند در صورتی که همه طلبگی نخوانده اند و آگاه به این مسائل نیستند و یک روزنامه هم برای جذابیت عکسی جذاب را منتشر می کند به جای انتقاد از روزنامه باید از متولیان امر انتقاد کرد
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      یا للعجب !!! روزنامه رسمی اگر این قدر سواد ندارد و اطلاعات دینیش اینقدر پایین است پس برای چه وارد عرصه ارائه آگاهی شده است ؟! چرا گناه روشن دیگران را بجای تذکر توجیه و تصغیر می کنیم ؟! عدم توجه دیگران مجوز انعکاس است ؟!
  • رضا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    26 1
    این همه اختلاس ، دزدی از بیت المال ، پایمال شدن حق الناس در دیدگاه شرعی نویسنده محترم جا ندارد ولی بازوی یک دختر بچه این قدر مهم است بهتر است کمی در ارزشهای دینی بیشتر نامل کنیم
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      نعوذ بالله پس به قرآن هم اشکال کنید که با وجود ربا ، دزدی و ... چرا از حجاب سخن گفته ! اول همه آنها را قلع و قمع کنید بعد ... ! چطور شما هنگام تذکر مسایلی همانند حجاب و عفاف به یاد مبارزه با اختلاس و ... می افتید ؟!