پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ف

حوزه / مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، امروز چهارشنبه سوم آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های ۱۱ ساله حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، حجت الاسلام عباس ابن علی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان معرفی شد.

حجت الاسلام سید مهدی میر احمدی، معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این مراسم،  گفت: کار تبلیغ، بسیار سخت و پیچیده است. کار مبلغ، رساندن است و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه وظیفه مهمی دارد.

معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: عصاره پیام الهی یک کلمه است و آن جلب رضایت خداست که خیلی مهم می باشد.

وی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در هر سطحی دردسر است، ادامه داد: ما شاغل اداری نیستیم و مسئولیت دینی داریم.

معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یادآور شد: فرصت حضور براداران روحانی و ارتباط با دانشگاهیان، فواید زیادی دارد.

حجت الاسلام خوشنویس زاده، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به تشکیل بسیج قبل از جنگ تحمیلی به فرمان امام (ره) و حفظ و گسترش  آن از سوی مقام معظم رهبری، گفت: اگر بسیج نبود سرنوشت ما به گونه دیگری رقم می خورد.

دکتر سیدعلیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: نگاه ما به جایگاه نهاد رهبری ویژه است و امیدواریم با تعامل و حمایت دو طرفه و استفاده از ظرفیت های موجود مثل قبل شاهد ارتقاء فرهنگی در دانشگاه باشیم.

وی افزود: ان شاءالله با حرکت جهادی و بسیجی وار برای مقابله با کرونا تلاش کنیم تا شاهد کاهش آلام مردم و مومنین در برابر این بیماری منحوس باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: دانشگاههای علوم پزشکی علاوه بر آموزش و پژوهش، وظیفه حفظ و ارتقاء سلامت مردم را نیز به عهده دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: حجت الاسلام علیرضا شاه فضل بیش از ۱۱ سال در جایگاه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تعامل بسیار خوبی با دانشگاه داشت.

مروجی در پایان، برای حجت الاسلام عباس ابن علی مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام عباس ابن علی هم در این مراسم گفت: کار فرهنگی یک کار فوق برنامه و حاشیه ای نیست و بایستی ذهن ها را با فرهنگ انقلاب و اسلام آشنا کرد؛ دانشجو باید با احساس هویت ایرانی به انقلابی بودن افتخار کند.

مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: هر کس که دلش برای انقلاب می سوزد و معتقد به قانون اساسی است و مسئولیت پذیراست، انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به کادر درمان افزایش یافته است، گفت: جایگاه کادر درمان بالاست و در دل مردم جای دارند و هر جا لازم باشد یک نیروی متخصص به یک نیروی جهادی تبدیل می شود.

ابن علی در ادامه به  نقش ائمه جماعات در دانشگاه اشاره کرد و گفت: گاهی کارکرد امام جماعت از مسئول نهاد بیشتر است .

حجت الاسلام علیرضا شاه فاضل هم در این مراسم گفت: اکنون فرصتی فراهم شده که کار علمی انجام دهم و باید از این فرصت استفاده کنم.

مسئول سابق دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه به بیان اقدامات و فعالیت های خود در دوران مسئولیت پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha