سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی  در دیدار پیمان جبلی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: رسانه ملی باید با بکارگیری نیروی های جوان با انگیزه و مستعد، روحیه نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما که در قم برگزار شد، با بیان اینکه رسانه ملی باید بتواند در دوره جدید رضایت مردم راجلب کند گفتند: رسانه ملی باید با بکارگیری نیروی های جوان با انگیزه و مستعد، روحیه نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند.

ایشان با اشاره به تلاش دشمنان برای دین زدایی از جوانان تاکید کردند: ضروری است صدا و سیما با تولید برنامه های غنی دینی از حریم دین حراست کند.

رئیس رسانه ملی هم در ابتدای دیدارهای خود با مراجع تقلید و علما، شعار رسانه ملی در دوره جدید را هویت محوری و عدالت گستری عنوان کرد و گفت: رسانه ملی در دوره جدید تمام تلاش خود را برای بازسازی و تقویت هویت ملی دینی و انقلابی به کار خواهد گرفت.

پیمان جبلی با بیان اینکه تلاش می کنیم صدای مردم برای حکومت و بیانگر خدمات نظام اسلامی برای مردم باشیم افزود: رسانه ملی موظف است از داشته‌های مردم در حوزه های مختلف از جمله : دین، فرهنگ، اخلاق ، اقتدار و وحدت محافظت کند و واسطه ای امین میان مردم و دولت باشد.

وی توجه به عدالت را یکی از اساسی‌ترین رویکردهای رسانه ملی عنوان کرد و گفت: همانطور که حکومت امانتدار مردم است، رسانه ملی هم ضامن امانت مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha