جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: حقیقتاً سیره و مرام و سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی والای همه بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جمع کادر و طلاب بسیجی مدرسه علمیه رسالت قم، با اشاره به این که ولایتمداری، اخلاص در عمل و خدمت صادقانه به مردم از مهم ترین شاخصه های فرهنگ بسیجی است، اظهار داشت: در کنار فعالیت های ارزشمند علمی و فرهنگی نباید از نقش مهم بسیج در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور و نیز اهتمام جدی در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی غافل شد.

وی با اشاره به رسالت بسیار سنگین طلاب و فضلای بسیجی در شرایط کنونی کشور گفت: همان طور که رهبر عزیزمان نیز فرمودند امروز تکلیف ما تلاش در راستای جهاد تبیینی و امید دادن به جامعه است چه آن که دشمن امروز بصیرت و امید مردم و نسل جوان ما را نشانه رفته است.

حجت الاسلام امیرزاده با بیان این که از دیگر رسالت های کلیدی بسیج می توان به دفاع از آرمان های انقلابی ملت مسلمان ایران و تلاش برای تحقق فرمایشات و مطالبات ولی فقیه اشاره کرد، افزود: امروز باید از ظرفیت عظیم مردمی بسیج در مسیر مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه های مختلف از جمله جنگ نرم به درستی استفاده کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین با بیان این که سیره، مرام و سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی والای همه بسیجیان در داخل و خارج از کشور است، ابراز داشت: آن چه حاج قاسم را این چنین مقام و منزلت بخشید و به تعبیر مقام معظم رهبری مکتب ایشان را در دنیا برجسته ساخت، اخلاص و معنویت ایشان، زمان شناسی، ولایتمداری و مجاهدت همه جانبه در راه خدا بود و لذا ما بسیجیان باید در این عرصه ها روز به روز خود را برای سربازی امام زمان(عج) و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه، قوی تر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha