جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ جمعی از کارکنان به نمایندگی از مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان بنابر دستور مدیر حوزه علمیه اصفهان، با خانواده های پرسنل مرحوم مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حسب دستور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، مدیر حوزه علمیه اصفهان و تاکید حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی جانشین مدیر و پیگیری و هماهنگی مهدی رفیعی، معاون اداری مالی مرکز مدیریت مبنی بر سرکشی و دیدار با خانواده های پرسنل مرحوم شده مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در سالهای اخیر، ماموریتی به جمعی از کارکنان به نمایندگی از مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان محول گردید.

در این ماموریت با سفر به شهر یاسوج در استان کهگیلویه وبویر احمد با خانواده مرحوم رضا مصطفی پور، شهر اقلید در استان فارس با خانواده مرحوم محمد جواد صابر، شهر هرند با خانواده مرحوم عبدالله یزدانی و شهر اصفهان با خانواده مرحوم روح الله حیات غیبی دیدار و گفت‌وگو گردید.

در این دیدارها که با استقبال گرم خانواده های مرحومین همراه بود، ضمن ابلاغ سلام و تحیت از طرف مدیر و جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، نمایندگان حوزه اصفهان در جریان اوضاع و مشکلات خانوادهای مرحومین قرار گرفتند.

خانواده ها از این اقدام مرکز و زنده نگه داشتن یاد وخاطره ی عزیزانشان بسیار خوشحال و خرسند شده و مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را نسبت به حوزه علمیه اعلام نموده و درخواست استمرار اینگونه برنامه ها را در طول سالهای آتی داشتند.

دیدار با خانواده های کارکنان مرحوم مرکز مدیدیریت حوزه علمیه اصفهان + عکس

دیدار با خانواده های کارکنان مرحوم مرکز مدیدیریت حوزه علمیه اصفهان + عکس دیدار با خانواده های کارکنان مرحوم مرکز مدیدیریت حوزه علمیه اصفهان + عکس دیدار با خانواده های کارکنان مرحوم مرکز مدیدیریت حوزه علمیه اصفهان + عکس دیدار با خانواده های کارکنان مرحوم مرکز مدیدیریت حوزه علمیه اصفهان + عکس دیدار با خانواده های کارکنان مرحوم مرکز مدیدیریت حوزه علمیه اصفهان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha