پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خواهران طلبه

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه استان لرستان برگزاری گفتمان های گفتمان انقلابی، قرآنی، جهادی، رسانه ای، تمدن سازی، دانشجویی، بیانیه گام دوم انقلاب، عفاف و حجاب، منظومه فکری امامین انقلاب و ... را از موضوعات پیشنهادی و مهم برای برگزاری گفتمان های طلبگی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در نشست اخلاقی با محوریت گفتمان طلبگی که در فضای مجازی به همت مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر برگزار شد، گفت: گفتمان سازی و سازندگی موضوعات مورد نیاز جامعه از رسالت های امروز طلاب است.

وی با اشاره به اینکه پرداختن مفصل و جز به جز به یک موضوع، اساس گفتمان های دینی، فرهنگی و اجتماعی است، بیان کرد: گفتمان ها باید در امورات مختلف دینی که جامعه به آن ها نیاز دارد، برگزار شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه استان لرستان برگزاری گفتمان های گفتمان انقلابی، قرآنی، جهادی، رسانه ای، تمدن سازی، دانشجویی، بیانیه گام دوم انقلاب، عفاف و حجاب، منظومه فکری امامین انقلاب و ... را از موضوعات پیشنهادی و مهم برای برگزاری گفتمان های طلبگی برشمرد.

عزیزی با تاکید بر اینکه گفتمان های طلبگی با توجه به شرایط زمانی، مکانی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باید پویا و سازنده برگزار شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیام ها در گفتمان ها سازنده است، پس در هه حال باید منش، گفتار، رفتار، پوشش و کردار طلاب، شناسه دینی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha