پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 992492
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
قاسمی فرزاد

در مراسمی از کتاب«پس پرده که بود؟» با محتوای دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس و رشادت سربازان امام زمان (عج) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در آیین رونمایی کناب«پس پرده که بود؟» که ظهر امروز با حضور معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اطلاعات، رئیس دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و مسئولین استانی برکزار شد، اظهار کرد: به نظر من حمید حسام یکی از افسران بلندپایه حوزه فرهنگی هستند که فرهیختگان بسیاری را تربیت می‌کند و استان همدان به داشتن این چنین سرمایه‌ای افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: نگارش این اثر اقدام بسیار ارزشمندی است که در استان همدان اتفاق افتاد؛ کتاب « پس پرده که بود؟» نخستین اثر انتشارات سیمرغ هدایت است که می‌توانیم در آینده شاهد آثار ارزشمند دیگری در این حوزه باشیم.

استاندار همدان عنوان کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی سراسر پر است از ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم که توانستند آنچه که بر عهده آنها بوده را به خوبی به سرانجام برسانند.

وی افزود در زمینه ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس که اقدامات ارزشمندی را رقم زندند به خوبی منعکس شده اما در بخش‌هایی از جمله حوزه سربازان گمنام امام زمان(عج) خلأ داشتیم که برای فراهم شدن این امنیت هزاران ساعت تلاش و زحمت کشیده شده است تا امروز در این موقعیت بسیار مقتد و ایستا قرار گرفتیم.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: امنیت امروز مثال نزدنی است و این در سایه زحمات هزاران هزار نفر از سربازان گمنام امام زمان(عج) رقم خورده لذا باید این مجاهدت‌ها منعکس و منتقل شود؛ امروز بعد از گذشن ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی در خارج از کشور به سرکردگی منافقین کوردل تلاش می‌کنند تا تاریخ انقلاب اسلامی را وارونه بیان کنند.

وی تصریح کرد: نظام شاهنشاهی که آن همه ظلم و ستم بر مردم کشور روا داشت، عده‌ای درصدد هستند تا آن را تطهیر کنند تا آن را لباسی فاخر بر تن آن بپوشانند اما ملت ایران هیچ‌گاه جنایت‌های رژیم گذشته را فراموش نخواهد کرد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه اقداماتی از این دست جهت آشکار ساختن واقعیت بسیار ارزشمند است، گفت: اگر تاریخ به درستی نگارش نشود و منتقل نشود در طول زمان این تغییرات اتفاق خواهد افتاد؛ منافقین بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم ما از طفل شیرخوار تا پیرمردها را به شهادت رساندند با دشمنان این مرز و بوم دست یاری دادند و جنایات متعددی را در این کشور رقم زدند لذا هیچ کشور و هیچ ملتی نسبت به جاسوس نگاه خوبی ندارد.

وی اضافه کرد: این اقدام کاری نو و بدیع است که در ابتدای راه است؛ از قبل از پیروزی نقلاب اسلامی در زمینه تاریخ‌نگاری انقلاب اقداماتی انجام شده است، اما مجاهدت‌های پس از انقلاب به ویژه بخش سربازان گمنام امام زمان(عج) نباید فراموش شود؛ افرادی که در زمینه پایداری امنیت تلاش بسیار کردند و عمر خود را صرف این راه کردند لذا باید تجارب این افراد به عنوان یک تاریخ ماندگار به نگارش درآید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha