جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با استاندار کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انتخاب مدیران استانی جزو اختیارات استاندار است، لذا افرادی متعهد، متخصص و با روحیه جهادی انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، بعدازظهر امروز در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار جدید کردستان، اظهار داشت: انتخاب مدیران استانی جزو اختیارات استاندار است، لذا افرادی متعهد، متخصص و با روحیه جهادی انتخاب شوند.

وی ادامه داد: برای مدیریت بهتر بر اوضاع و وضعیت استان، با برنامه حرکت کنیم و همواره نگاه ما مسئله محور و برنامه محور باید باشد، بنابراین مدیریت استان ۳ اصلی امیدآفرینی، آرامش و وحدت را سرلوحه کار قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم از میان تمام گزینه ها برای استانداری کردستان، فردی بومی و آگاه و آشنا به مشکلات و ظرفیت های این خطه را انتخاب و معرفی کرد که امیدواریم این امر سبب رشد و توسعه کردستان شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با استاندار را دارد تا ان شاء الله شاهد از بین رفتن مشکلات باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha