جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: فضای مجازی با مدیریت برخی از افراد فرصت طلب به میدانی برای انتشار اخبار کذب تبدیل شده و بسیاری از اخلاقیات و اعتقادات مردم به بازی گرفته می شود، لذا مدیریت و جلوگیری از ولنگاری در این فضا بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، در جمع طلاب اهل سنت شهر سنندج ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج واژه بسیار کامل و فراگیری است و اندیشه بسیج یکی از ارکان اصلی این نظام اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه موقت سنندج گفت: فرهنگ بسیجی در زندگی می تواند منشا خیر و برکت برای جامعه و کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه دستان بسیاری در کارند که جایگاه بسیج را در کشور تخریب کنند، اظهار کرد: بسیج صرفا یک نیروی نظامی نیست، بلکه عصاره ملت است؛ بسیج با برنامه ها و مسئولیت های خطیر است چه در حوزه دفاعی، چه در حوزه سازندگی و دیگر امور و همواره حضور این نیرو همیشه نتیجه بخش و اثربخش بوده است.

ماموستا راستی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید برنامه های جامع برای مدیریت فضای مجازی داشته باشیم، بیان داشت: متاسفانه فضای مجازی به میدانی برای انتشار اخبار کذب تبدیل شده و بسیاری از اخلاقیات و اعتقادات مردم به بازی گرفته می شود، لذا مدیریت و جلوگیری از ولنگاری در این فضا بسیار مهم و حیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث فضای مجازی باید از ظرفیت های دینی و فرهنگی کشور استفاده شود و ضمن نظارت بر این فضا، از آن برای انجام امور تبلیغی به ویژه انتشار آرمان های این نظام و انقلاب استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha