جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون پژوهش سمنان

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: طلاب عزیز اگر می خواهید یک مدرس، مبلغ و کنشگر اجتماعی موفقی باشید باید علم خود را، به روز نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، خانم سمیه سالم، پنج شنبه در همایش طلیعه حضور بانوان طلبه جدیدالورود حوزه علمیه خواهران سمنان، گفت: خدای متعال را شاکرم که به من و شما توفیق سربازی امام زمان (عج) و شاگردی امام صادق علیه السلام را هدیه کرد و این طلبگی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که یک طلبه در صحنه جنگ احتیاج به سلاح دارد و اسلحه و سلاح یک سرباز امام زمان (عج) علم و دانش است، اظهار داشت: امام خامنه ای می فرمایند پیشرفت علمی بایستی با خودباوری، امید به موفقیت و حرکت جهاد گونه همراه باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: باید در راستای تولید و پیشرفت علم در ابتدای مسیر استعداد ها و توانمندی های خود را بشناسید و در راستای ارتقای و شکوفایی آن تلاش کنید و به سمت مرجعیت علمی و حل مسائل کنونی و آینده کشور پیش روید.

سالم گفت: طلاب عزیز اگر می خواهید یک مدرس، مبلغ و کنشگر اجتماعی موفقی باشید باید علم خود را به روز نمایید و با پژوهش و تحقیق محتوا و حرف جدیدی برای جامعه علمی داشته باشید.

وی خاطر نشان کرد: طلاب باید با قوت و شدت درس را خوب بخوانند و هدفشان تنها نمره نباشد، بلکه علم را برای عالم شدن بیاموزند، چرا که شما سرمایه های جامعه هستید و سعادت جامعه در گرو میزان تلاش و فعالیت و موفقیت های شماست و این مهم در سایه علم آموزی ،پژوهش و تحقیق محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha