شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زهرا احسانی

حوزه/ فرمانده ارشد پایگاه های بسیج جامعةالزهرا(س) از فعالیت ۱۰ گروه جهادی تحت اشراف پایگاه های بسیج این نهاد مهم حوزوی خبر داد.

خانم زهرا احسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که بیش از ۵ هزار طلبه جامعه الزهرا(س) عضو پایگاه بسیج هستند، ابراز داشت: در پایگاه های بسیج جامعه الزهرا (س) ۱۰ گروه جهادی فعالیت می‌کنند که این گروه ها به خصوص در دوران شیوع کرونا، منشأ خدمات و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه های گوناگون شدند.

وی با اشاره به این که امروز بسیج جامعه الزهرا (س) در متن قرار گرفته و بانوان طلبه به این فضا و حضور نیاز مبرم دارند، گفت: بسیج جامعه الزهرا(س) یکی از مراکز فرهنگی فعال در مجموعه است که از همان روزهای آغازین فعالیت خود تا به امروز، همگام با رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و مطابق با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در همه صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی پیشرو بوده است.

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا (س) همچنین افزود: تولید ماسک، دوخت لباس بیمارستانی، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به محرومان، حضور در بیمارستان از جمله فعالیت‌های بانوان طلبه بسیجی طی دو سال اخیر از زمان شیوع کرونا بوده است.

وی بیان داشت: یکی از گروه‌هایی که به صورت شبانه روز در دوران کرونا مشغول به خدمت بودند، گروه طلاب بسیجی فعال در بیمارستان‌ها بودند که برخی به عنوان همراه بیمار و عده ای هم در فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و تبلیغی بیمارستان‌ها حضور فعال داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha