پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهارت برنامه ریزی

حوزه/ کارگاه آموزشی مهارت برنامه‌ریزی ویژه معاونان حوزه علمیه خواهران استان گلستان به همت امور ساماندهی و نظارت این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، کارگاه آموزش مهارت برنامه‌ریزی ویژه معاونین مدارس علمیه خواهران گلستان به‌صورت حضوری به میزبانی مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان گرگان برگزار شد.

مهدیه محمدی با بیان اینکه۵۰ نفر از معاونان مدارس و استان در این کارگاه حضور داشتند، ابراز کرد: کارگاه آموزش برنامه‌ریزی به منظور ایجاد مهارت برنامه‌نویسی با نگاه رسیدن به اهداف حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد تا با مهارت‌افزایی معاونان، طراحی و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها هرچه دقیق‌تر و با علم و اشراف کامل انجام شود.

وی اضافه کرد: در حیطه عملی نیز، مخاطبان با رعایت اصول برنامه‌ریزی در اجرایی‌کردن اهداف موفق‌تر بوده و برنامه‌های سالانه، ماهانه و روزانه خویش را بر مبنای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تنظیم کنند.

مسئول نظارت و ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: در ابتدای برنامه خانم حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران استان پیرامون ماهیت برنامه‌ریزی و فواید آن و نیز عوامل بازدارنده یک برنامه‌ریزی مناسب سخن گفت.

محمدی عنوان کرد: در اولین جلسه این کارگاه آقای عمادی به مدت ۶ ساعت به ارائه مطالب خود پرداخت و طی ۳ بخش، تعریف مفاهیم، آموزش برنامه‌ریزی به صورت تئوری بر اساس ماتریس‌نویسی و در نهایت به صورت عملی برنامه‌ریزی اصولی منطبق بر آموزش‌ها، را ارائه داد.

وی اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این کارگاه آموزشی در فصل‌های دیگر بصورت تخصصی‌تر ادامه پیدا خواهد کرد.

کارگاه آموزشی مهارت برنامه‌ریزی در گرگان برگزار شد کارگاه آموزشی مهارت برنامه‌ریزی در گرگان برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارت برنامه‌ریزی در گرگان برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارت برنامه‌ریزی در گرگان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha