پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رحمان محبی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خروج همه شهرهای ایران از وضعیت قرمز کرونا پس از ۲۸۹ روز و آرامش نسبی حاصل زحمات کادر درمان است.

حجت الاسلام علی رحمان محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، اظهار داشت: رنگ باختن کرونا در ایران اسلامی به قیمت شهادت شماری از عزیزان در مراکز بهداشتی و درمانی، نوید بخش افقی جدید در زندگی ماست.

وی در ادامه توانمندی دانشمندان ایران اسلامی در این برهه حساس از تاریخ را ستود و گفت: وقتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مورد تأمین واکسن کرونا گفت که سریع، فوری، انقلابی، لیب رالها تصمیم ارئیس جمهور را به سُخره گرفتند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: مدیریت جهادی و روحیه انقلابی رئیس دولت سیزدهم، بار دیگر اصحاب «ما می توانیم» در برابر ویروس منحوس را منسجم و پای کار آورد.

حجت الاسلام محبی اظهار کرد: عبور از وضع بحرانی کرونا، نشان از مدیریت صحیح، انقلابی و واکسینه شدن مردم است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: آحاد جامعه اسلامی هیچ گاه روزهای سخت مقابله با ویروس منحوس را فراموش نکرده و زحمات کادر را مد نظر داشته باشند.

وی در پایان گفت: آفت سلامت در دوران پس از کرونا، عادی انگاری و دورهمی هایی است که دستورالعمل های بهداشتی در آنها رعایت نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha