شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عيسي عباسي

حوزه/عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با انتقاد از برخی تبلیغات بر روی بیلبوردهای سطح شهر، خواستار نظارت بیشتر بر روی آن ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، عیسی عباسی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، پیش از ظهر امروز در چهاردهمین نشست این شورا که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد، گفت: متاسفانه در برخی از تابلوهای سطح شهر بندرعباس شاهد تبلیغاتی هستیم که خلاف شرع مقدس اسلام و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ این که یک بیلبورد بسیار بزرگ در سطح شهر عکس فردی در حال سگ گردانی است، پذیرفته نیست، چرا که این امر اشاعه خلاف شرع است.

وی بیان کرد: شهر بندرعباس پر شده است از تابلوهای تبلیغاتی برای کاشت ناخن؛ برای ما این مسائل پذیرفته نیست و باید نظارت بیشتری در این مسئله انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: به مرور زمان این مسائل برای فرزندان و نوادگان ما عادی سازی خواهد شد و خواهند گفت اگر سگ گردانی بد است پس چرا اینهمه در بیلبوردها وجود دارد.

عباسی تاکید کرد: اگر مجوز درج این تصاویر و تبلیغات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان صادر می شود باید برای این وضعیت عزا گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha