پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: برخی در دولت قبلی برای این حقوق‌ها قانون تراشی کردند، اما این‌گونه نیست و نباید تعدادی حقوق نجومی بگیرند؛ قطعاً دست مدیران نجومی‌ بگیر را قطع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع مسئولان شهری اهواز، با تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: از جمله مسائل امروز "عدالت اجتماعی" است و در حکومت اسلامی برای تحقق آن باید تلاش شود.

وی با بیان اینکه بنا به تعبیر رهبرمعظم انقلاب در زمینه عدالت اجتماعی نمره خیلی خوبی کسب نکرده‌ایم، ادامه داد: کارهای خوبی صورت گرفته اما تا نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: در نظام اسلامی پسندیده نیست مثلاً در شهرداری توسط برخی پیمانکاران، کارگران تا هشت ماه حقوق معوقه داشته باشند و از طرفی کسی دیگر حقوق نجومی بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد تأکید کرد: انتظار مردم از دولت انقلابی این است که تلاش کنند اولاً مشکلات مردم را حل کنند و ثاثیا مردم را عائله خودشان فرض کنند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: برخی در دولت قبلی برای این حقوق‌ها قانون تراشی کردند، اما این‌گونه نیست و نباید تعدادی حقوق نجومی بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان تصریح کرد: قطعاً دست مدیران نجومی‌ بگیر را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha