شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خدماتی که پس از انقلاب در منطقه تخت هورامان صورت گرفته است به هیچ وجه با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهب، روز یکشنبه در دیدار با مردم منطقه «تخت هورامان» در مسجد جامع این شهر، در سخنانی عنوان کرد: خدماتی که پس از انقلاب در منطقه تخت هورامان صورت گرفته است به هیچ وجه با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه علیرغم کوهستانی بودن این شهر شاهد وجود امکانات شهرنشینی همانند آب، گاز، تلفن، مدرسه، مرکز بهداشت و درمان و.... هستیم که همه اینها از برکت انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: مردمان اورامان به صفاتی همانند ایثار، مهمان نوازی، نجابت و... معروف هستند که این خود ثروت بزرگی برای مردمان این دیدار محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: مقبره امامزاده پیرشالیار از نوادگان امام جعفر صادق(ع) در این شهر قرار دارد که این امر منشاء خیر و برکات معنوی برای مردم این منطقه شده است.

استاد حوزه اظهار کرد: مردم این منطقه قدر داشته های فرهنگی و مذهبی خود را به خوبی بدانند و از ظرفیت های معنوی نهایت استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: از مسئولان به ویژه فرماندار شهرستان سروآباد و نیز فرمانده سپاه این شهرستان درخواست داریم که نسبت به ایجاد امکانات مورد نیز در این منطقه اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha