جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ حکومت ایران متولّد این مردم است، مال این مردم است، قریب چهل و سه سال این حکومت در مقابل‌شان ایستاده و خواهد ایستاد. مردم ایران با عزّت و شرف زندگی کرده‌اند، ان‌شاءالله به توفیق الهی، به کمک الهی روزبه‌روز هم بهتر خواهند شد، مشکلات اقتصادی و کم آبی هم به کوری چشم آن ها برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم در خصوص سوء استفاده دشمنان قسم خورده در اجتماع مردم شریف اصفهان به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
« بصیرت عامل جلوگیری از «گمراهی» است: «بصیرت یعنی گم نکردن راه، اشتباه نکردن راه، دچار بیراهه‌ها و کجراهه‌ها نشدن، تأثیر نپذیرفتن از وسوسه‌ی خنّاسان و اشتباه نکردن کار و هدف» مقام معظم رهبری مدظله العالی-۱۹/۱۰/۱۳۹۰

یکی از تلاش های دشمنان در سال های اخیر ایجاد ناامنی و هرج و مرج در جامعه و گسترش آشوب های خیابانی بوده تا بتواند افرادی را به خود جذب و در پایه های نظام سستی و تزلزل ایجاد کند که به فضل الهی و با هوشیاری مردم و آمادگی نیروهای مسلح این حربه موثر واقع نشده است.

شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک ها، شکستن شیشه و آتش زدن خودروهای امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال عمومی و خصوصی و حمله به مأموران پلیس و مجروح کردن یکی از مأمورین خدوم با ضربات متعدد چاقو ( و صبرمأمورین علی رغم داشتن اسلحه و امکانات دفاعی) از جمله جرائم این افراد در اصفهان است.

روز جمعه گذشته عده قلیلی فریب خورده و آشوبگر با سوء استفاده از مطالبه گری کشاورزان زحمتکش اصفهان و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شأن کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود.

در واقعه اخیر اصفهان، کشاورزان اعلام کرده بودند که تجمع آنان به پایان رسیده است و مطالبات خود درباره حقابه را از طریق مجاری قانونی و مراجع صالحه پیگیری می‌کنند؛ لیکن دشمنان همین مردم با فراخوان و شعار های فریبنده سعی کردند کشاورزان و مردم را جذب نمایند؛ و با اهداف شوم مردم را دنبال خودشان بکشند؛ اقدام به حمله به پلیس و خودروهای عبوری و آمبولانس و اتوبوس و غیره نمودند که به لطف الهی مردم با اطلاع از اهداف دشمن صف خود را از آنها جدا کردند.

نکته ای که اغتشاش گران و اربابان عبری عربی غربی باید بدانند این است که؛ حکومت ایران متولّد این مردم است، مال این مردم است، قریب چهل و سه سال این حکومت در مقابل شان ایستاده و خواهد ایستاد. مردم ایران با عزّت و شرف زندگی کرده‌اند، ان‌شاءالله به توفیق الهی، به کمک الهی روزبه‌روز هم بهتر خواهند شد، مشکلات اقتصادی و کم آبی هم به کوری چشم آن ها برطرف خواهد شد.

همه می دانند؛ بنا بر اعتراف دشمنان، دو قرارگاه فرماندهی برای فضای مجازی و مدیریت اغتشاشات در همسایگی ایران تشکیل داده شده که عملیّات برای فضای مجازی و مدیریّت اغتشاش ها توسّط آمریکایی‌ها و عوامل رژیم صهیونیستی اداره می شود. دشمنان ایران اسلامی می دانند که یکی از مهم‌ترین ابزارهای اقتدار ملّی عواطف مردم و افکار عمومی مردم است و می خواهند این را از جمهوری اسلامی سلب کنند. جمهوری اسلامی بر پایه‌ی ارکان و اصول خود محکم می‌ایستد، از ملّتش دفاع می کند، از منافعش دفاع می کند و تسلیم دشمنان این ملت نمی شود. البته وظیفه مسئولین تفکیک میان مطالبات صادقانه مردم و حرکات وحشیانه گروهی هنجار شکن است.

مشکلات داخلی را باید حل کرد. دشمن خارجی هست، امّا این موجب نشود که از ضعف ها و سوء مدیریت ها غفلت شود. اشکالات، نارسایی و نابسامانی های مسئولینی که با کم کاری و ترک فعل ایجاد شده در دوره های گذشته عامل این مسائل هستند؛ هر چه سریع تر باید حل گردد. بدیهی است چنان چه مشکل داخلی حل شود، شبکه‌های معاند نمی توانند اثر بگذارند، آمریکا هم نمی تواند هیچ غلطی بکند.

نکته پایانی این که از مردم به ویژه کشاورزان عزیز سراسر کشور می خواهیم کما فی السابق دست نیاز به خداوند مهربان دراز نموده و با برگزاری نماز باران نزول بارش الهی را برای رفع کم آبی و برکت به محصولات ، مسئلت نمایند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha