شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ششصد و نودمین شماره هفته‌نامه افق حوزه

حوزه/ ششصد و نودمین (۶۹۰) شماره هفته‌نامه افق حوزه، فراگیرترین نشریه رسمی حوزه‌های علمیه با مطالب متنوع و جذاب علمی، فرهنگی و اخبار سیاسی و اجتماعی ایران و بین‌الملل منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ششصد و نودمین (۶۹۰) شماره هفته‌نامه افق حوزه، فراگیرترین نشریه رسمی حوزه‌های علمیه با مطالب متنوع و جذاب علمی، فرهنگی و اخبار سیاسی و اجتماعی ایران و بین‌الملل منتشر شد.

مشاهده نسخه PDF


بر اساس این گزارش: مهمترین عناوین در این شماره عبارتند از: امام خامنه‌ای: مشکل‌گشایی در همه مسائل کشور با همت بلند، خردمندی، درست‌اندیشی و توکل به خدا. توصیه مراجع عظام تقلید به رئیس جدید صدا و سیما: رسانه اسلام و صدای مردم باشید. نقش مرجعیت در پیروزی و حمایت از انقلاب اسلامی | آیت‌الله‌ خاتمی: علامه مصباح یزدی فراتر از یک فیلسوف، بلکه یک حکیم بود، آیت‌الله‌ اعرافی: برخی جریان‌ها می‌خواهند حوزه علمیه را به سمت سکولاریسم سوق دهند. تعارض شعار مرگ بر آمریکا با ممنوعیت ناسزاگویی به دشمنان در قرآن|پرس و جو، آیت‌الله رجبی: پیوند مسئله‌محوری با بدنه نهادهای رسمی حکومت راهکار امتداد فقه در جامعه، سفر به استانبول؛ سیدحسن نصرالله: قرار گرفتن در لیست تروریستی تأثیری بر عزم مقاومت نمی‌گذارد.

هفته نامه افق حوزه، ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است که حجت الاسلام محمد رضا برته مدیر مسئولی و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارند.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، پلاک ۱۵ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۰۵۳۸ تماس بگیرند.

هفته نامه افق حوزه از  طریق آدرس اینترنتی https://ofoghhawzah.ir در دسترس علاقمندان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha