پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفری

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، ۳۰ آذرماه را به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، رضا صفری، عصر امروز در آیین رونمایی از پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان، اظهار کرد: نزدیک به هزار نفر از اصحاب رسانه در عرصه های مختلف اعم از خبرنگاران، مدیران مسئول و دبیران سرویس، فعالان رسانه ای در فضای مجازی و عکاسان خبری در ۱۵کانون سراسر استان، تحت عنوان بسیج رسانه جذب و عضو گیری شده اند.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های اصحاب رسانه و پیشکسوتان رسانه استان، بحث خبرنگاران شهرستان ها بودند که بحمدالله گامی خوب در جهت ساماندهی این قشر از شهرستان ها را انجام دادیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به تشکل های مختلف صنفی در حوزه رسانه استان، گفت: همکاری و همیاری با این تشکل ها در عرصه های مختلف رسانه ای موجب توان افزایی بسیج می شود.

صفری با بیان اینکه تا کنون شش دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان برگزار شده است، عنوان کرد: ۹۰۰اثر از ۶۰رسانه و توسط۱۲۰نفر خبرنگار به دبیرخانه ششمین دوره جشنواره رسانه ابوذر ارسال شد که منتخبین آن در بهمن ماه سال گذشته معرفی شدند.

وی ادامه داد: آسیب شناسی و تعیین راهبردها و راهکارها و تشکیل کمیته علمی داوران نیز از جمله اقدامات جدیدی است که امسال صورت گرفته، همچنین فرم های داوری آثار که با روح حاکم و اهداف جشنواره تطبیق دارد، طراحی شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تاکید کرد: شعار امسال جشنواره ابوذر «امیدآفرینی، هویت و جوان» تعیین شده است.

وی تشریح کرد: محورهای این دوره از جشنواره شامل انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و حوزه های اقدام، حجاب و عفاف، فضای مجازی، مسائل صنفی رسانه ها، محیط زیست و احیای زاینده رود، ترویج فرهنگ نماز، مسائل اجتماعی، آسیب ها و چالش ها، اقتصاد مقاومتی، رسانه، جوان و هویت و نگاه به آینده است.

صفری بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ است. خبرنگاران باید آثار خود را در قالب یادداشت، خبر، مصاحبه، تیتر ، شهروند خبرنگار، پادکست، عکس خبری، گزارش مکتوب و گزارش خبری که در بازه زمانی اول مهرماه ۹۹ الی ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ منتشر شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

۳۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان

۳۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha