جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پاسخگویی به مسائل شرعی

حوزه/ همزمان با ۶ ماهه نخست سال جاری کارشناسان واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به ۵۱ هزار و ۸۹۸ پرسش شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز بانوان زائر و مجاور آستان مقدس بانوی کرامت به صورت حضوری و مجازی پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد پاسخگویی به پرسش های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز آستان مقدس بانوی کرامت از زیر مجموعه های امور فرهنگی خواهران است که به پرسش های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز بانوان زائر و مجاور آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها پاسخ می دهد.

در شش ماه نخست سال جاری استادان و مبلغان پاسخگوی واحد پاسخ به پرسش های شرعی در رواق طباطبایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در شیفت های کاری مختلف در نوبت صبح و عصر به پرسش های شرعی ۴۶ هزار ۹۳۳ مراجعه کننده خواهر پاسخ داده‌اند که پاسخگویی به پرسش ها از سوی ۶۰ استاد و ۳۰ کارورز واحد پاسخگویی انجام شده است.

در بخش پاسخگویی به پرسش های اعتقادی نیز در رواق طباطبایی ۱۰ استاد پاسخگو با همراهی ۸ کارورز به پرسش های هزار ۲۶۷ مراجعه کننده در مدت شش ماه پاسخ داده‌اند که پاسخ‌گویی در بخش پرسش های شرعی و اعتقادی به مراجعان به صورت حضوری بوده است.

همچنین در شش ماهه نخست سال جاری هزار ۷۹۰ مراجعه کننده در زمینه تصحیح قرائت نماز پرسش های خود را با استادان و مبلغان پاسخگویی آستان مقدس بانوی کرامت در رواق طباطبایی در میان گذاشته‌اند که ۲۰ استاد در نوبت صبح و عصر در زمینه تصحیح قرائت نماز بانوان زائر و مجاور آستان مقدس بانوی کرامت را راهنمایی کرده اند.

پاسخگویی به حدود دو هزار پرسش شرعی به صورت مجازی

کارشناسان و مبلغان واحد پاسخگویی به پرسش های شرعی اضافه بر پاسخگویی حضوری به صورت مجازی و از طریق کانال «آستان مهر» به آدرس @astanehmehr در پیام رسان ایتا به هزار ۷۱۰ پرسش شرعی کاربران توسط سه استاد پاسخگو جواب داده‌اند و همچنین دختران تازه به تکلیف رسیده از طریق کانال« شده‌ام ۹ ساله» و دختران نوجوان از طریق کانال« معصومانه» می‌توانند پاسخ‌ پرسش شرعی و اعتقادی خود را با کارشناسان واحد پاسخگویی به پرسش های شرعی در میان گذاشته و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.

در زمنیه پاسخگویی مجازی به پرسش های اعتقادی نیز دو تن از استادان پاسخگو به ۱۹۸ پرسش کاربران در فضای مجازی پاسخ داده اند.

لازم به ذکر است، بانوان به صورت حضوری و مجازی می‌توانند پاسخ پرسش های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز خود را از کارشناسان، مبلغان و استادان واحد پاسخگویی به پرسش های شرعی دریافت کنند و همچنین مبلغان پاسخگو آماده پاسخگویی به پرسش های دختران نو مکلف و بانوان در گروه های سنی مختلف بوده و کاربران سراسر کشور از طریق کانال «آستان مهر» با ارسال پرسش شرعی و نام مرجع تقلید خود می‌توانند پاسخ پرسش های خود را متناسب با نیاز روز و حتی در زمینه بیماری کرونا، واکسیانسیون و حقوق شرعی مردم در ایام همه گیری ویروس کرونا مطرح کرده و پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان واحد پاسخگویی دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha